Чому базова версія Peugeot 308 виявляється розумнішою за топову модель GT
Чому базова версія Peugeot 308 виявляється розумнішою за топову модель GT

Чому базова версія Peugeot 308 виявляється розумнішою за топову модель GT

Нещодавно Peugeot представив оновлену версію 308 у кузовах хетчбек та універсал, яка вже доступна на європейських ринках. Після аналізу офіційного конфігуратора виявилося, що базова комплектація Style має значний стандартний оснащення та одну цікаву особливість, якої позбавлена флагманська версія GT Exclusive.Йдеться про фізичні регулятори клімату, які представлені двома поворотними перемикачами та кількома кнопками, розташованими під центральним сенсорним екраном. Така конфігурація доступна в комплектаціях Style, Business та Allure. Однак моделі GT та GT Exclusive отримали сенсорні швидкі клавіші “Peugeot i-toggles”. Це означає, що для регулювання температури потрібно поглянути на екран та торкнутися потрібної зони, що може відволікати під час руху.Цікаво, що найдоступніша комплектація 308 Style стандартно отримує 10-дюймову мультимедійну систему та 10-дюймову цифрову панель приладів, хоча в ній використовуються менш якісні матеріали порівняно з вищими комплектаціями. До оснащення також входять двозонний клімат-контроль, датчики паркування ззаду, електропривідні та підігріваючі дзеркала, а також аудіосистема на шість динаміків.Крім того, зовнішність зберігає спортивні бампери та повністю світлодіодне освітлення, представлені в рамках оновлення, у поєднанні з чорними 16-дюймовими легкосплавними дисками.На протилежному кінці спектра знаходиться флагманська комплектація Peugeot 308 GT Exclusive, яка відрізняється алмазно-шліфованими 18-дюймовими легкосплавними дисками, різкішими бічними юбками, відповідним розширенням переднього бампера та підсвічуваним сектором на решітці радіатора, який поєднується з підсвічуваним логотипом Peugeot та матричними світлодіодними фарами.У салоні GT Exclusive оснащується оновленою панеллю приладів з 3D-графікою, підсвічуванням інтер’єру, оббивкою з алькантари та пакетом 360 Vision & Drive Assist Plus Pack, що забезпечує можливості автономного водіння другого рівня. До опцій належать аудіосистема Focal на 10 динаміків, люк на даху, бездротова зарядка для смартфонів, всесезонні шини та висувне тягове зчеплення.Оновлений Peugeot 308 доступний з мікрогібридними, підключаємими гібридними та повністю електричними силовими агрегатами. Найпотужнішою версією є PHEV із сукупною потужністю 192 к.с. Комплектація Style доступна лише для мікрогібридних та повністю електричних варіантів, тому ті, хто бажає отримати PHEV та фізичні регулятори клімату, повинні перейти на комплектації Business або Allure.Найдоступніший Peugeot 308 Style Hybrid 145 у Франції коштує від 28 390 євро, тоді як флагманська комплектація GT Exclusive з тим же двигуном коштує 33 277 євро. Найдорожчим варіантом є 308 GT Exclusive Plug-in Hybrid 195 ціною 39 780 євро, що на 461 євро більше за еквівалентну Electrique 156.На щастя, більшість автовиробників усвідомили, що клієнти хочуть звичайні кнопки та перемикачі для ключових функцій замість необхідності навігувати складними меню мультимедійної системи або використовувати сенсорні елементи керування. У цьому контексті очікується, що майбутні моделі Stellantis отримають практичне рішення для клімат-контролю – від базової комплектації до флагманських версій.Цікаво, що навіть у епоху цифрових технологій, базові версії автомобілів іноді пропонують більш зручні рішення, ніж їхні дорожчі аналоги. Це показує, як виробники балансують між інноваціями та практичністю, враховуючи відгуки споживачів. Зростання популярності фізичних елементів керування може вплинути на дизайн майбутніх моделей не лише у межах Stellantis, але й у всій автомобільній промисловості.

Джерело матеріала
loader
loader