/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F47cf8af88c1667e9f68d987c3303ab85.jpg)
Найвигідніша версія Honda CR-V не поставляється до американського ринку
Honda відзначає 30-річчя з моменту глобального запуску CR-V, представивши нову спеціальну версію в Китаї. Позашляховик пропонується з бензиновими та гібридними силовими агрегатами, маючи більше обладнання за нижчою ціною.Китайська версія CR-V є продуктом спільного підприємства Dongfeng Honda, тоді як GAC Honda пропонує механічно споріднену модель Breeze. Зовні Global 30th Anniversary Edition виглядає так само, як і звичайний CR-V, з LED-світлодіодними фарами, активною решіткою радіатора та кузовними елементами кольору кузова для гібридної версії. Залежно від комплектації, автомобіль комплектується легкосплавними дисками діаметром 17, 18 або 19 дюймів.Особливо цікавими є функції в салоні. По-перше, 10,2-дюймова цифрова приладова панель та 12,3-дюймова мультимедійна система встановлені стандартно у всіх комплектаціях, як і електричний панорамний люк. Варто зазначити, що американська версія CR-V обмежена значно меншим 9-дюймовим дисплеєм, тоді як моделі нижчої комплектації мають 7-дюймову приладову панель.Ще одна відмінність від американського аналога полягає в тому, що китайська модель пропонує підігрівані та вентильовані передні сидіння, разом із підігріваними задніми сидіннями та кермом. Крім того, доступні конфігурації з п’ятьма та сімома сидіннями. Топова комплектація 30-річного ювілейного спеціального видання має електричну дверцята багажника, 50W бездротову зарядку, 12-динамікову акустичну систему Bose, проекційний дисплей та систему безпеки Honda Sensing 360+.Під капотом немає сюрпризів. Бензинова версія позашляховика оснащена знайомими турбованим 1,5-літровим двигуном потужністю 190 к.с. (142 кВт / 193 к.с.) та крутним моментом 243 Нм. Двигун поєднаний з безступінчатою трансмісією CVT, яка передає потужність на передні або на всі чотири колеса.Інший варіант — електрифікований CR-V e:HEV, який генерує сукупну потужність 181 к.с. (135 кВт / 185 к.с.) та крутний момент 335 Нм від 2,0-літрового двигуна та двох електродвигунів. Самозаряджається гібридна установка також доступна у передньопривідних та повнопривідних версіях.І це підводить нас до цін, які є найбільшим сюрпризом. У Китаї Dongfeng Honda CR-V Global 30th Anniversary Edition коштує від ¥145,900 до ¥191,900 ($20,500-27,000) для версії з ДВЗ та від ¥159,900 до ¥209,900 ($22,500-29,500) для e:HEV. Це робить його значно дешевшим у порівнянні з американською версією CR-V, яка починається від $30,920 і досягає $42,250, водночас не маючи деяких розкішних функцій свого китайського близнюка.Цінова доступність китайської версії CR-V може вказувати на агресивну маркетингову стратегію Honda на цьому ринку, де конкуренція в сегменті SUV залишається високою. Включення передових технологій, таких як система Honda Sensing 360+ та панорамний люк, як стандартного обладнання, демонструє зростаючі очікування споживачів щодо базового оснащення, навіть у середньому ціновому діапазоні. Такий підхід може стати трендом для інших виробників, які прагнуть зберегти частку ринку в умовах економічної невизначеності.

