/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fe94d6c5a2aced6621b953b29a2145891.jpg)
Новий електричний Cayenne має більше дисплеїв, ніж олівд-панелей у вегаському шведському столі
Porsche готується до запуску електричної версії Cayenne, яка стане окремою моделлю в лінійці, що також включає бензинові та гібридні варіанти. Повноцінна презентація запланована на кінець року, але компанія вже показала інтер’єр, який виглядає як масштабна OLED-виставка.Cayenne Electric представляє так званий “інтер’єр майбутнього”, дизайн якого згодом буде використовуватися в інших моделях. Центральне місце займає Flow Display – вигнутий OLED-екран, що домінує на центральній консолі. Фізичні кнопки залишилися для регулювання температури, швидкості вентилятора та гучності.Вигнутий сенсорний екран поєднується з 14,25-дюймовою OLED-панеллю приладів, опціональним 87-дюймовим AR-проекційним дисплеєм та 14,9-дюймовим екраном для пасажира, що дозволяє керувати додатками та дивитися відео. Технології також включають Porsche Digital Key, який можна ділити з сімома користувачами, та голосового помічника зі штучним інтелектом.Новий Cayenne Electric пропонує рекордну кількість опцій персоналізації: 13 кольорових комбінацій інтер’єру, чотири пакети оздоблення, п’ять акуцентних наборів, розширену підсвітку та п’ять цифрових тем. Додалися режими Mood Modes, які синхронізують освітлення, клімат-контроль, звук та сидіння відповідно до уподобань водія.Використовуються нові матеріали: шкіра в кольорах Magnesium Grey, Lavender або Sage Grey, а також веганський інтер’єр Race-Tex із текстилем у стилі Pepita, що вшановує спадщину Porsche.Серед опцій – найбільший скляний дах в історії Porsche з ковзною передньою частиною та функцією регулювання світла. Також доступне поверхневе підігріввання підлокітників і дверних панелей, яке доповнює підігрів сидінь і керма. Електропривідні регульовані задні сидіння забезпечують оптимальний простір для пасажирів або багажу.Замасковані прототипи підтверджують, що Cayenne Electric буде доступний у звичайному та купе-подібному кузовах. Дизайн поєднує пропорції поточного Cayenne з впливами від меншого Macan EV та більш виразними аеродинамічними елементами.Модель побудована на розвиненій версії платформи PPE. Флагманська версія видаватиме понад 1000 к.с., що перевершує показники Cayenne Turbo S E-Hybrid (730 к.с.). Акумулятор ємністю 113 кВт·год підтримує швидку зарядку потужністю 400 кВт, бездротову зарядку та забезпечує запас ходу понад 595 км. Фотографії інтер’єру демонструють орієнтовний запас ходу 546 км без повного заряду.Модель також отримала активну підвіску Porsche Active Ride та здатність буксирувати до 3500 кг, що відповідає більшості середньорозмірних пікапів із ДВЗ.Очікується, що Porsche продовжить розкривати деталі про електричний Cayenne протягом найближчих тижнів і місяців перед його дебютом наприкінці 2025 року.Електрифікація Cayenne відбувається в контексті загальної стратегії Porsche, спрямованої на збільшення частки електромобілів у своїй продуктовій лінійці. Ця модель не лише демонструє технологічний прогрес, але й відображає зростаючі вимоги споживачів до екологічно чистого транспорту, не жертвуючи при цьому потужністю та розкішшю, традиційно асоційованими з брендом. Успіх цієї моделі може значно вплинути на подальший розвиток електричних позашляховиків преміум-класу в цілому.

