/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F720c709ebf85f7d7e9248eec33cc2ea7.png)
Стартап Lootlock захищає дітей від перевитрат на ігри
Нік Помпа, засновник Lootlock — програми, яка запобігає накопиченню несанкціонованих ігрових рахунків дітьми на кредитних картках батьків, — завзятий геймер і розробник програмного забезпечення, який працює у сфері фінтех.
Як батько двох дітей до двох років, він з нетерпінням чекає можливості поділитися своєю пристрастю до ігор зі своїми дітьми, коли вони виростуть достатньо, щоб грати. Він почав грати в ігри у 6 років, розповів він TechCrunch. Lootlock був обраний для участі в TechCrunch’s Startup Battlefield 2025 і буде представлений на TechCrunch Disrupt , який триватиме з 27 по 29 жовтня в Сан-Франциско.
Розмовляючи про ігри з іншими батьками або просто читаючи новини, він постійно чув жахливі історії про дітей, які обтяжували своїх батьків несподіваними рахунками за кредитні картки , іноді мимоволі сягаючи тисяч доларів .
Ігрова індустрія має сумнозвісну свої хитрощі, пов'язані з використанням «дизайнерських трюків», як минулого року описало Бюро фінансового захисту споживачів. Вони часто орієнтуються на дітей, спокушаючи їх розблокувати платні ігрові функції. Інші агентства, такі як Федеральна торгова комісія (FTC), випустили аналогічні попередження .
«Ігрова індустрія використовує розумний дизайн, соціальну інженерію та відстеження гравців, щоб заохотити дітей витрачати більше грошей під час гри», — сказав Помпа. «Я завзятий геймер, тому я на власні очі бачив різкий перехід до мікротранзакцій у цій галузі протягом останніх восьми-дев’яти років».
Хоча Федеральна торгова комісія (FTC) на початку цього року змусила Fortnight повернути 126 мільйонів доларів людям, які подали заяви, це трапляється рідко. Батьки, як правило, не мають іншого виходу, окрім як платити.
Типова порада батькам — використовувати батьківський контроль на рівні пристрою, який блокує покупки в додатках. Але, за словами Помпи, багато його друзів-батьків не проти дозволити дітям витрачати трохи грошей на такі покупки за певних умов.
Він розповів історію про друга, на ім'я Джо, який надихнув Помпу створити Lootlock. Джо — батько трьох дітей, усіх завзятих геймерів. Джо щомісяця дає кожній дитині кишенькові гроші, а діти використовують ці гроші для купівлі ігрових товарів, створивши безглузду систему, за якою він давав їм кишенькові гроші, а вони повертали їх назад, щоб оплатити кредитну картку. І йому доводилося уважно стежити за їхніми покупками.
Looklock дозволяє батькам автоматично поповнювати цифрову передплачену кредитну картку, видану партнером Lootlock, Transcard, яку діти додають до цифрового гаманця свого пристрою.
Батьки можуть автоматизувати додавання певної суми кишенькових коштів на картку, наприклад, щотижня або щомісяця, а потім зробити будь-яку її частину недоступною одразу. Дитина може розблокувати більше коштів, наприклад, коли виконує свої домашні справи. Батьки можуть схвалити збільшення суми на картці за допомогою текстового повідомлення.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F06129d198675c8fa4a593b03a264220e.png)
«Ми надаємо батькам надзвичайно чіткий контроль над тим, як і коли їхні діти можуть витрачати гроші», – сказав Помпа.
Lootlock також гейміфікує домашні справи за допомогою майбутньої функції, яка буде доступна в жовтні, під назвою «дошки винагород». Батьки створюють ці дошки, які по суті є списками домашніх справ дитини. Коли діти їх виконують — прибирання кімнати, догляд за домашніми тваринами тощо — вони отримують «винагороду». А коли вони досягають певного порогу винагород, встановленого батьками, додаток розблокує додаткові кошти для витрат.
Також є гейміфікований компонент фінансової освіти. Діти обирають аватар, і коли вони практикують хороші звички витрачання, наприклад, перевіряють свою інформаційну панель Lootlock, яка показує їм баланс свого рахунку, вони заробляють бали, які додаються до спорядження для їхнього аватара: мечі та броню тощо. Їхній аватар залишається скрізь, куди інтегрується Lootlock, наприклад, на серверах Discord.
«Ми об’єднуємо всі фінансові концепції в концепцію відеогри», – сказав Помпа.
Баланси Lootlock також обмежені витратами лише на ігрові товари та не можуть бути використані для інших покупок в Інтернеті. Тож батькам не потрібно уважно стежити за тим, які товари дитина купує онлайн. Ідея, наразі, полягає в тому, щоб зосередитися на навчанні дітей відповідальній грі.
Наразі стартап має сімох співробітників і повністю фінансований коштом самозабезпечення.

