/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fe5738bd7209c5ff883efa61cc1c7fa59.jpg)
Найбільший позашляховик BMW отримає серйозні оновлення
Найбільший кросовер BMW готується до наймасштабнішого оновлення, яке включає радикальний редизайн у дусі школи дизайну Neue Klasse. Під кодовою назвою G67, наступний X7 також вперше отримає повністю електричну версію iX7.Наші шпигуни зняли новий X7 під час тестувань, що дозволило розгледіти деталі під камуфляжем і отримати уявлення про те, як буде виглядати наступний люксовий позашляховик з Баварії. Нижче ми розбираємо все, що вдалося дізнатися на даний момент.
Контроверсійно, але X7 зберігає роздільну оптику: денні ходові вогні розташовані високо біля лінії капота, тоді як основні фари переміщені в більш квадратні блоки нижче. Перероблені подвійні ніздрі залишаються такими ж сміливими, як і раніше, але тепер мають світлові елементи замість хрому, а нижній отвір радіатора набув більш прямокутної форми.Естетика Neue Klasse найбільше проявляється в профілі, де передні та задні крила, разом із гладкими поверхнями, чітко асоціюються з нещодавно представленим iX3.Звичайні дверні ручки зникли, їх замінили тонкі «крильця», що піднімаються від лінії пояса, нагадуючи стиль Mustang Mach-E. Заднє бічне скло трохи більше і має більш виразний «залом Хофмайстера», ніж у інших недавніх моделей BMW.Задня частина збереже роздільну дверцята багажника, а задні ліхтарі стануть тоншими світлодіодними блоками. М-версії отримають чотири вихлопні труби, тоді як електричний iX7 матиме інший нижній бампер, що відображає відсутність традиційної силової установки.У салоні BMW представить свою систему Panoramic iDrive: дисплей від стійки до стійки в основі лобового скла з кастомізованими секціями для інформації водія та розваг пасажира.Це супроводжується 3D-проекцією на скло та великим центральним сенсорним екраном для ключових функцій інфотейнменту, хоча прихильники ергономіки можуть шкодувати про видалення фізичного контролера iDrive.
Інші деталі інтер’єру, ймовірно, наслідуватимуть новий iX3 у плані чистіших поверхонь і меншого безладу, але з більшою кількістю скляних вставок, атмосферного підсвічування та преміальних матеріалів.Покращені системи допомоги водію включають можливості руху без рук на автомагістралях та City Assist з розпізнаванням світлофорів, що дозволяє автомобілю зупинятися і автоматично продовжувати рух.В основі X7 залишиться значно оновлена версія архітектури CLAR від BMW. Очікуйте адаптивну пневмопідвіску з адаптивними амортизаторами, можливо, включаючи керування задньою віссю та активний контроль крену.Поряд із бензиновими та дизельними двигунами, вперше з’явиться електрична версія iX7. Орієнтуючись на iX3, можна очікувати версію з двома двигунами потужністю 463 к.с. (345 кВт).Якщо цього недостатньо, в лінійці буде потужний M70 на 800 кінських сил, а також ще потужніша опція від Alpina. Як повідомляє наш колега Кріс Чилтон, система використовуватиме архітектуру на 800 вольт з акумуляторним блоком на 110 кВт·год з циліндричними елементами.Очікується, що двигун B58 3.0-літровий турбований рядний шестициліндровий з 48-вольтовою мікрогібридною технологією продовжить використання, разом із 4.4-літровим твін-турбо V8, похідним від S68. Дизельний рядний шестициліндровий 40d xDrive також повернеться для ринків, де такі двигуни залишаються популярними.Основними конкурентами будуть Mercedes-Benz GLS, Rolls-Royce Cullinan та майбутній флагман Audi Q9. Серед інших суперників — Genesis GV90, Lexus LX, Range Rover, Cadillac Escalade IQ, Infiniti QX80 та Lincoln Navigator.Офіційна презентація запланована на період між кінцем 2026 та початком 2027 року, з початком виробництва незабаром після цього. Як X7, так і iX7 будуть вироблятися на заводі BMW у Спartanburg, Південна Кароліна.
Ці зміни в X7 відображають загальну тенденцію BMW до поєднання класичних елементів дизайну з інноваційними технологіями, що робить модель більш сучасною та конкурентною на ринку великих позашляховиків. Впровадження електричної версії iX7 також показує зростаючу важливість екологічно чистих рішень у сегменті преміум-автомобілів, що може вплинути на подальші розробки конкурентів.
