Новий полігон Ferrari може покласти край улюбленому видовищу в Маранелло
Новий полігон Ferrari може покласти край улюбленому видовищу в Маранелло

Новий полігон Ferrari може покласти край улюбленому видовищу в Маранелло

Ferrari відкрила другу тестову трасу поблизу своєї фабрики в Маранелло. Ця траса, відома як E-Vortex, має бановані ділянки та спеціальні покриття для тестування комфорту їзди. Вона розташована поруч із 54-річною трасою Fiorano, яка продовжує функціонувати.Раніше в рідному місті Ferrari, Маранелло, можна було часто побачити прототипи автомобілів на дорогах. Однак тепер, коли італійський виробник завершив будівництво нової тестової траси прямо навпроти своєї знаменитої штаб-квартири, такі зустрічі можуть стати рідкісними.Нова траса E-Vortex була побудована всього за чотири місяці на невеликій ділянці землі площею 44 670 квадратних ярдів, яка знаходиться за парканом від існуючої траси Pista di Fiorano, створеної Ferrari на місці колишніх фермерських угідь на початку 1970-х років.Хоча Fiorano чудово підходить для високошвидкісних динамічних тестів, вона не має такого різноманіття покриттів, як тестові траси інших брендів, і до того ж часто перевантажена. Нова траса надає тест-пілотам компанії більше можливостей для роботи на закритій трасі та дозволяє відтворювати різноманітні умови.Довжина E-Vortex становить 1,17 милі, тоді як Fiorano має 1,89 милі. Нова траса поділена на окремі зони: бановані криві з обох кінців, поздовжній ухил, центральна пряма та кілька внутрішніх поворотів для перевірки динамічної поведінки. Крім того, тут є спеціальні дорожні покриття для тестування таких параметрів, як шум, вібрації, жорсткість, довговічність та комфорт їзди.Також на території траси розташована майстерня площею 1 200 квадратних ярдів, що дозволяє проводити певні перевірки та роботи на місці, без необхідності витрачати час на повернення до основної фабрики.Ferrari планує поступово перенести тестування з доріг загального користування на трасу, що дозволить інженерам об’єктивніше оцінювати поведінку автомобілів та робити це швидше. Оскільки дорога до деяких тестових маршрутів займає годину, нова траса може прискорити розробку нових спортивних автомобілів та майбутніх електромобілів бренду.Компанія також зазначає, що нова траса допоможе зменшити трафік у місті, що може бути корисним для місцевих жителів, але стане недоліком для тисяч шанувальників, які щороку приїжджають до Маранелло в надії побачити прототипи Ferrari в дії.Цей крок Ferrari відображає зростання вимог до тестування автомобілів, особливо з урахуванням майбутніх електричних моделей, які потребують інших умов для перевірки їхніх характеристик. Використання сучасних трас, таких як E-Vortex, дозволяє компанії залишатися конкурентною на ринку, забезпечуючи при цьому безпеку та комфорт для місцевих жителів.

Источник материала
loader
loader