Як залишатися на звʼязку під час тривалих відключень світла
Як залишатися на звʼязку під час тривалих відключень світла

Як залишатися на звʼязку під час тривалих відключень світла

Через масовані обстріли енергетичної інфраструктури 10 жовтня у багатьох областях України ввели аварійні відключення світла.

Міністерство цифрової трансформації України опублікувало поради, як залишатися на зв'язку та не втратити інтернет під час тривалих знеструмлень.

У відомстві нагадали, що цієї ночі Київ та дев'ять областей України опинилися під комбінованою атакою країни-терориста. Зараз у цих регіонах діють спеціальні графіки аварійних знеструмлень, та, попри це, українці залишаються зі зв’язком.

"Оператори мобільного зв’язку були готові до таких ситуацій: їхні інженерні бригади працюють у посиленому режимі, а базові станції переходять на акумуляторні батареї та генератори, щоб забезпечити українців критично важливим звʼязком", — зазначили у Мінцифри.

Як залишатися на зв'язку

Українцям також рекомендують підготуватися до блекаутів, щоб максимально ефективно використовувати наявний ресурс і завжди бути на зв’язку. Ось декілька корисних порад:

Порада № 1. Завчасно завантажити "Мапу Пунктів незламності в "Дії" — з головного екрана застосунку. Так можна завжди знайти найближче місце, де можна зарядити телефон, під'єднатися до Інтернету або зателефонувати рідним.

Порада № 2. Щоб мати стабільний домашній інтернет навіть під час тривалих знеструмлень, потрібно під'єднатися до провайдерів, що використовують технологію XPON, яка дає змогу мати Інтернет до 72 годин під час блекаутів.

Порада № 3. Якщо зв’язок оператора погіршився або зник через перевантаження мережі чи пошкодження станції, варто скористатися національним роумінгом. Ця функція дасть змогу під’єднатися до мережі будь-якого іншого доступного оператора. Для цього потрібно:

  • вимкнути автовибір мережі. На Android: налаштування — мобільна мережа (чи підключення) — оператор. На iOS: параметри — стільникові дані — вибір мережі;
  • знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL;
  • якщо приєднатися не вдалося, варто спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
  • перевірити можливість вихідного дзвінка чи SMS.

Источник материала
loader
loader