/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ffe8d3e337744c9fb135d8eeb5aee5ac3.jpg)
Facebook повертає список вакансій у США
Через три роки після видалення функції пошуку вакансій, Facebook повертає її користувачам у США, зосереджуючись на допомозі людям у пошуку роботи на місцевому рівні у секторах початкового рівня, торгівлі та послуг.
Оголошення про роботу, доступні всім користувачам віком від 18 років, можна знайти на вкладці в розділі «Ринок», а також у групах і на сторінках.
Користувачі можуть фільтрувати та сортувати вакансії за категорією, відстанню та типом роботи. Facebook також заявляє, що надаватиме персоналізовані рекомендації щодо відповідних можливостей на основі історії переглядів вакансій користувачів. Після подання заявок вони можуть спілкуватися з компаніями через Messenger, щоб домовитися про співбесіди.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fab05e75e40a0a1039d519cda857157ad.jpg)
Функція пошуку вакансій спочатку була запущена у 2017 році в США та Канаді, а потім, через рік, розширилася до понад 40 країн. Однак у 2022 році Facebook обмежив свою підтримку лише США та Канадою, а зрештою припинив її підтримку у 2023 році, ймовірно, через зростання використання LinkedIn.
Meta не пояснила, чому вирішила повернути списки вакансій саме зараз. Однак, видається, що компанія намагається повернутися до своїх витоків і розширити свою діяльність за межі соціальних мереж. Ще в січні генеральний директор Meta Марк Цукерберг під час звіту про прибутки за четвертий квартал згадав про бажання бачити «повернення до оригінального Facebook» однією зі своїх головних цілей цього року. Це також може бути способом для Facebook зацікавити молодих людей, які тільки починають свою кар'єру, та залучити більше користувачів покоління Z.
Крім того, надаючи пріоритет посадам початкового рівня, у сфері торгівлі та послуг, Facebook прагне диференціюватися від LinkedIn, який, як правило, обслуговує працівників середньої та високої кваліфікації. Facebook має понад 3 мільярди активних користувачів щомісяця, тоді як LinkedIn наздоганяє понад 1 мільярд користувачів.

