Після 46 випадків займання Ford оголошує негайний відкликання та заборону продажу
Після 46 випадків займання Ford оголошує негайний відкликання та заборону продажу

Після 46 випадків займання Ford оголошує негайний відкликання та заборону продажу

Після невеликої перерви Ford повертається до активних дій зі своїм 115-м відкликанням цього року. Ця кампанія охоплює 59 006 автомобілів, які можуть замикати та потенційно спалахувати.Відкликання стосується низки різних моделей, включаючи Bronco та Bronco Sport 2021-2024 років випуску, а також Escape 2020-2022 та Maverick 2022-2024. До списку додані Fusion 2019-2020, Ranger 2019-2024 та деякі Explorer 2016-2018 і 2020-2023 років. Оскільки це сімейна справа, компанія також відкликає Lincoln Corsair 2020-2022 та MKC 2016-2019.Національна адміністрація безпеки дорожнього руху повідомляє, що транспортні засоби можуть бути обладнані підігрівачем блоку двигуна, який може витікати через контактні штирі. Ця проблема підвищує ризик пожежі в підкапотному просторі, особливо коли підігрівач блоку двигуна підключено до розетки без захисту від струму витоку.Детальніше уряд зазначає, що паяні з’єднання нагрівача можуть тріскатися біля основи елемента, що дозволяє охолоджуючій рідині проникати в інтерфейс між блоком нагрівача та шнуром.Коли охолоджуюча рідина випаровується, вона залишає після себе електропровідні сольові відкладення. Ці відкладення накопичуються з часом і можуть зрештою кородувати електричні з’єднання або утворювати “сольовий міст”. Якщо це станеться, може виникнути опорне коротке замикання.Підігрівачі блоку двигуна відносно рідкісні в недизельних транспортних засобах у Сполучених Штатах, і вважається, що лише 1% відкликаних автомобілів мають дефект. Клієнти можуть помітити проблему, якщо побачать плями охолоджуючої рідини на своєму під’їзді або в гаражі.Інші симптоми включають перегрів, втрату тепла в салоні, попередження про низький рівень охолоджуючої рідини або дим, що йде від проводки блоку нагрівача. After 46 Fires, Ford Issues Urgent Recall And Stop Sale OrderFord дізнався про проблему в січні після низки пожеж. Вони почали розслідування та швидко виявили, що “охолоджуюча рідина може просочуватися в кишеню шнура, потенційно призводячи до короткого замикання при підключенні до живлення 110 В”.У рамках розслідування вони провели рентгенографію та комп’ютерну томографію несправних компонентів, які показали порожнечі та тріщини в паяному з’єднанні. Однак основна причина цих проблем так і не була визначена.Станом на вересень Ford знав про 46 транспортних засобів, які, за повідомленнями, загорялися. Виробник автомобілів також отримав шість скарг від клієнтів, 30 “юридичних претензій” та 21 повідомлення від Transport Canada.Враховуючи поширеність підігрівачів блоку двигуна на північ від кордону, не дивно, що більшість проблем виникла в Канаді. After 46 Fires, Ford Issues Urgent Recall And Stop Sale OrderВідкликання призвело до наказу про припинення продажів, як зазвичай, а існуючим власникам рекомендується не використовувати підігрівач блоку двигуна, доки його не буде замінено. На жаль, це станеться ближче до кінця зими, оскільки очікується, що засіб виправлення не буде доступний до лютого 2026 року.Це відкликання підкреслює важливість ретельного тестування навіть другорядних компонентів, особливо в регіонах з суворими кліматичними умовами. Той факт, що рішення проблеми займе більше року, свідчить про складність пошуку надійної заміни для дефектної деталі. Власникам залучених автомобілів рекомендується пильнувати за будь-якими ознаками витоку охолоджуючої рідини та негайно звертатися до дилера при виявленні проблем.

Источник материала
loader
loader