Українське сублімоване морозиво визнано одним з інноваційних продуктів
Українське сублімоване морозиво визнано одним з інноваційних продуктів

Українське сублімоване морозиво визнано одним з інноваційних продуктів

Українське сублімоване морозиво визнано одним з інноваційних продуктів

Навіть під час війни українські органічні виробники посідають вагомі позиції в експорті продукції. Інтерес до вітчизняної органічної продукції підтверджують такі виставки як BioFach, Anuga.

Про це розповів розповів голова правління Федерації органічного руху України Євген Милованов під час конференції «Органічне агровиробництво: освіта і наука».

«Українське сублімоване морозиво з лохиною та чорницею від бренду Panfruit увійшло до топ-10 від Anuga Taste Innovation Show, де зібрані інноваційні продукти з усього світу. І при мені представники Японії, Кореї, Тайваню, США, країн Близького Сходу були готові підписати контракти», — зазначає Євген Милованов.

Органічна продукція важлива також із погляду вступу до ЄС та імплементації Green Deal, наголосив заступник міністра економіки, довкілля та сільського господарства України Тарас Висоцький.

«Це продукція з доданою вартістю: більший результат у розрахунку на обмежений земельний ресурс. Є тренд і домовленість, зобов'язання фактично збільшувати виробництво такої сталої продукції. Проте це потребує специфічних знань. Є багато фахових закладів, і вони готові готувати спеціалістів якраз із виробництва органічної продукції», — додав Тарас Висоцький.

За даними Держпродспоживслужби, в Україні зареєстровані 293 оператори ринку, що здійснюють діяльність у сфері органічної продукції. Зареєстровано 97 органів сертифікації. 


Світлана Цибульська, AgroPortal.ua

Источник материала
loader
loader