/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Faf4e3f2d173f0c6e740dc7ee5d06d7b9.jpg)
Європейські регулятори повідомляють про смертельні випадки водіїв у автомобілях з електричними дверними ручками
Дедалі активніша дискусія щодо безпеки електронних дверних ручок набула нової актуальності в Європі, де регулятори заявляють, що вдосконалення конструкції тепер є пріоритетом. Після кількох аварій та пожеж, коли пасажири виявилися заблокованими всередині транспортних засобів, органи безпеки тиснуть на виробників, включно з Tesla, щоб гарантувати, що двері завжди можна відкрити в надзвичайній ситуації.RDW, орган з перевірки та схвалення моделей Tesla, що продаються в Європейському Союзі, зазначає, що основним пріоритетом для Euro NCAP та UNECE є дверні ручки, які можна відкрити у разі аварії. Безпека електронних дверних ручок була предметом дискусій в Європі протягом кількох місяців.За даними Bloomberg, Робоча група з пасивної безпеки, підрозділ Всесвітнього форуму з гармонізації правил безпеки транспортних засобів, обговорювала складність відкриття дверей з електричним приводом у травні цього року.Під час зустрічі німецький експерт заявив, що група почала вивчати це питання та побачила нагальну потребу у забезпеченні безпечного відкриття дверей після аварії.У недавній заяві з цього приводу представник RDW зазначив, що двері завжди повинні бути функціональними – зсередини пасажирами та ззовні екстреними службами – навіть у разі відмови живлення. Якщо чинні норми не відповідають вимогам через впровадження нових концепцій дверей, це питання вирішується у відповідних комітетах.Регулятори в Кореї, Німеччині та Нідерландах підняли тривогу щодо дверних ручок такої конструкції, і, за даними Європейської ради з безпеки транспорту, органи влади в Нідерландах уже пов’язали цю проблему з повторними смертями в затоплених транспортних засобах.Минулого місяця троє пасажирів Tesla Model S загинули в Німеччині після того, як електромобіль потрапив у аварію та загорівся. Свідок намагався врятувати пасажирів, але не зміг відкрити двері.У Китаї чоловік нещодавно загинув після аварії на своєму Xiaomi SU7, і в цьому випадку перехожі також не змогли відкрити двері автомобіля. Це вже спонукало місцевих регуляторів розробити нові правила, які можуть заборонити використання таких ручок.Інциденти з електронними дверними ручками вказують на системну проблему, яка вимагає негайних дій не лише з боку виробників, але й на міжнародному рівні. Впровадження резервних механічних систем або уніфікованих стандартів може стати ключем до запобігання подібним трагедіям у майбутньому, особливо зі зростанням популярності електромобілів та інноваційних дизайнів.

