/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fcb0d0d23c64f6e0677007f33d005f5bd.jpg)
Чому не стали популярними iPhone Air та Galaxy S25 Edge
У ЗМІ все частіше з’являються повідомлення про низькі продажі iPhone Air та Galaxy S25 Edge. Схоже, споживачів не зацікавила ідея ультратонкого смартфона. Розбираємося, чому так сталося і що планують виробники.
Мінімальна товщина — мінімальні продажі
Гонка за міліметрами почалася минулого року, коли з’явилися перші чутки про iPhone 17 Air. Samsung випередила Apple і на початку 2025 року представила Galaxy S25 Edge товщиною лише 5,8 мм. У вересні Apple вийшла на ринок із iPhone Air товщиною 5,6 мм.
Крім того, кілька виробників випустили спрощені тонкі моделі, наприклад TECNO Pova Slim та Motorola X70 Air.
Проте жоден із ультратонких смартфонів не став хітом. Продажі Galaxy S25 Edge виявилися нижчими за очікування: з травня по серпень вдалося реалізувати лише близько 1,3 млн пристроїв. Для порівняння, базовий S25 розійшовся накладом 8,3 млн, а S25 Ultra — 12,2 млн.
iPhone Air також не викликав ажіотажу: у перші тижні після запуску інші моделі 17, 17 Pro і Pro Max були в дефіциті, а Air у деяких регіонах відвантажувався без затримок, що сигналізує про низький попит. Аналітики Morgan Stanley назвали Air слабкою ланкою лінійки 2025 року.
Ціна vs характеристики
Galaxy S25 Edge стартував у США з ціною $1099 за версію на 256 ГБ, тоді як базовий S25 коштував $800. iPhone Air був формально дешевший — від $999, але всього за $100 більше покупець міг отримати iPhone 17 Pro з кращими характеристиками.
Обидва бренди зробили ставку на ультратонкий дизайн, не пропонуючи унікальних фішок.

