/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F15eb2771b8016f4329519a9ee3d4b5b5.jpg)
Ferrari створили сучасну данину моделі F40, проте забули про одну важливу деталь
Володіння будь-яким Ferrari вже дає певні пільги, але створення унікального автомобіля спеціально для клієнта через програму Special Projects виводить це на зовсім інший рівень. Один із клієнтів бренду скористався своїми фінансовими можливостями, щоб замовити сучасний суперкар, натхненний однією з найвизначніших моделей марки — легендарним F40.SC40 є частиною програми Special Projects Programme і залишиться унікальним екземпляром. Ferrari Styling Centre під керівництвом Флавіо Манцоні відповідав за переробку автомобіля, яка включає посилання на одну з найвідоміших ікон автомобільного світу.На перший погляд видно, що SC40 успадкував дизайн-мову нової Testarossa та F80, поєднуючи кутасті форми з елегантними кривими. Передня частина відрізняється ретро-фарами, які поєднуються з впусками повітря на бампері. Класичні підйомні фари замінені на сучасні світлодіодні денні ходові вогні, що відповідає сучасним стандартам безпеки.У профілі автомобіля можна побачити сучасну інтерпретацію повітрозабірників NACA, які були на F40, з оздобленням з вуглецевого волокна та чіткою горизонтальною лінією в основі задньої частини. Легендарне нерухоме заднє крило F40 також присутнє, хоча й дещо менше за розміром. Ще одне посилання на оригінал — це жалюзі на кришці двигуна з лексану, розташовані між вентильованими задніми крилами.Задні ліхтарі запозичені у 296 GTB, хоча спеціальний дизайн задньої частини міг би виглядати краще з круглими ліхтарями, як у старі добрі часи. Клієнт обрав для зовнішності спеціальний відтінок Bianco SC40 замість традиційного червоного. Це поєднується з двоколірними литими дисками та жовтими емблемами Ferrari.Інтер’єр виглядає знайомим, але привертає увагу спеціальним оздобленням. Області для ніг, центральна консоль, вставки на панелі приладів, пелюстки перемикання передач, кермо та задня частина салону виконані з вуглецевого кевлару, що вперше використано у сучасному Ferrari. Букетні сидіння з брендуванням SC40 оббиті червоною технічною тканиною Jacquard у поєднанні з алькантарою кольору Charcoal по всьому салону.На жаль, SC40 не отримав двигун V8 та механічну коробку передач, як F40. Натомість він зберіг гібридну систему від 296 GTB, що включає бі-турбований 2,9-літровий двигун V6 та один електродвигун, які разють видають 819 к.с. Щоправда, Ferrari додала значну кількість вуглецевого кевлару під задню частину, що відволікає увагу від самого двигуна.F40 був представлений у 1987 році і став останнім автомобілем, особисто затвердженим Енцо Феррарі. Ця модель, яка прикрашала стіни багатьох шанувальників, прийшла на зміну 288 GTO та дала початок таким флагманам, як F50, Enzo, La Ferrari та F80. У останні роки ходили чутки про можливе відродження моделі, ймовірно, пов’язані з розробкою унікального SC40.Вартість унікального суперкара не розголошується, але можна не сумніватися, що вона була дуже високою. Хоча SC40, ймовірно, вже доставлений своєму власнику і знаходиться в гаражі з контролем клімату, модель, що використовувалася для створення його кузова, виставлена в музеї Ferrari у Маранелло.Створення таких унікальних автомобілів, як SC40, демонструє, як Ferrari вдається поєднувати сучасні технології з класичним дизайном, задовольняючи найвибагливіших клієнтів. Хоча деякі ентузіасти можуть шкодувати про відсутність V8 та механічної коробки передач, використання гібридної системи та інноваційних матеріалів, як-от вуглецевий кевлар, показує, що бренд продовжує розвиватися, не втрачаючи зв’язку зі своєю історією.

