Ми мали отримати нові Giulia та Stelvio, проте Alfa Romeo має інші наміри
Ми мали отримати нові Giulia та Stelvio, проте Alfa Romeo має інші наміри

Ми мали отримати нові Giulia та Stelvio, проте Alfa Romeo має інші наміри

Stellantis та її італійський підрозділ Alfa Romeo змінюють свої стратегічні плани. Замість швидкого запуску нових моделей седанів та позашляховиків компанія вирішила продовжити життєвий цикл існуючих автомобілів. Нинішні Giulia та Stelvio залишаться у виробництві до кінця 2027 року на заводі Cassino в Італії, оскільки дебют їхніх наступників був відкладений.Це рішення підтвердив генеральний директор Alfa Romeo Санто Фічілі під час презентації оновленого Tonale, зазначивши, що новому поколінню автомобілів потрібен додатковий час для доопрацювання.Наступні покоління Giulia та Stelvio спочатку планувалися як повністю електричні автомобілі, але згодом Stellantis вирішив додати гібридні силові установки, що подовжило терміни розробки. Раніше Фічілі повідомляв, що новий Stelvio може дебютувати у 2025 році, а продажі розпочнуться у 2026 році, за ним піде Giulia. Однак ці плани виявилися надто оптимістичними.Giulia була представлена у 2015 році, а Stelvio — у 2016 році, обидві моделі побудовані на платформі Giorgio. У 2023 році вони отримали оновлення змінного циклу з покращеним дизайном та технологіями. До моменту завершення виробництва наприкінці 2027 року ці автомобілі прослужать понад десятиліття. Для порівняння, за цей час BMW встигне випустити три покоління моделей 3-Series та X3.Незважаючи на це, Giulia та Stelvio залишаються найменш продаваними моделями в лінійці Alfa Romeo. Найбільш популярними тепер є модель Junior, за якою слідує Tonale.Після виходу Junior та оновленого Tonale, Giulia та Stelvio залишилися єдиними моделями Alfa Romeo зі зміщеним розташуванням номерного знака. Це викликає питання щодо можливості їх продажу протягом наступних двох років без жодних змін. Однак існує об’єктивна причина для цього.We Were Supposed To Get New Giulia And Stelvio, But Alfa Has Other PlansДеякі припускали, що це пов’язано з новими правилами ЄС General Safety Regulation II, які набувають чинності для нових моделей з липня 2026 року. Однак у правилах немає чіткої вимоги щодо центрального розташування номерного знака. Водночас, органи з сертифікації можуть відмовити у схваленні нових транспортних засобів, які не відповідають технічним вимогам щодо місця для кріплення передніх номерних знаків.Цікаво, що існує пункт, який дозволяє регуляторам дозволяти більшу толерантність щодо перпендикулярного положення номерного знака з технічних, аеродинамічних чи інших причин. Однак це можливо лише за запитом виробника.We Were Supposed To Get New Giulia And Stelvio, But Alfa Has Other PlansЗалишається незрозумілим, чи зможе Alfa Romeo зберегти нинішній дизайн, чи буде змушена провести дорогий редизайн бампера для найменш продаваних моделей, особливо враховуючи, що останнє оновлення ледь торкнулося зовнішності.Додатковою проблемою є двигуни внутрішнього згоряння, які не відповідають посиленим європейським нормам викидів. Розробка відповідних замінників вимагатиме значних інвестицій, тому Alfa Romeo може припинити продаж окремих версій в Європі та продовжити їх реалізацію на інших ринках.We Were Supposed To Get New Giulia And Stelvio, But Alfa Has Other PlansПродовження виробництва Giulia та Stelvio до 2027 року свідчить про те, що Alfa Romeo намагається знайти баланс між традиціями та сучасними вимогами. З одного боку, бренд хоче зберегти унікальні риси своїх автомобілів, такі як зміщений номерний знак, з іншого — мусить адаптуватися до нових норм безпеки та екологічних стандартів. Затримка з наступними поколіннями також може бути пов’язана з необхідністю більш ретельної підготовки до переходу на електричні та гібридні технології, що стає ключовим фактором у сучасному автомобільному ринку.

Источник материала
loader