Аналітики назвали основні тактики клікбейту у соцмережах
Аналітики назвали основні тактики клікбейту у соцмережах

Аналітики назвали основні тактики клікбейту у соцмережах

Основними тактиками клікбейту для збільшення охоплення аудиторії у соцмережах є використання емоційних сюжетів і публікація "сенсаційних" псевдоновин.

Про це повідомив аналітик Центру демократії та верховенства права Павло Бурдяк під час презентації дослідження «Небезпека в стрічці Facebook: клікбейт і таргетована реклама як знаряддя маніпуляцій та шахрайства» в Укрінформі.

«Ми виокремили кілька основних тактик, які використовують клікбейтні сторінки, щоб збільшити охоплення, перш ніж вони починають показувати своє справжнє обличчя. Перша - це використання емоційних сюжетів», - зазначив він.

Аналітики назвали основні тактики клікбейту у соцмережах - Фото 1

За його словами, йдеться, наприклад, про дописи про військових, яких нібито ніхто не привітав із днем народження, про святкування особливих подій, заклики до взаємодії.

«Таким чином вони набирають охоплення. І щоб створити ілюзію справжності цього контенту, сюжету, використовують часто зображення і відео, згенеровані штучним інтелектом», - зазначив Бурдяк.

Ще однією поширеною тактикою, за його словами, є публікація так званих сенсаційних псевдоновин. Експерт зауважив, що при цьому дуже часто використовується суміжна тактика - йдеться про заміну символів (наприклад, замість українських літер у заголовках таких новин використовуються літери латинського алфавіту або спецзнаки).

«Це робиться для того, щоб обійти алгоритми штучного інтелекту платформи, тому що Facebook, наприклад, офіційно декларує політику заниження розповсюджуваності клікбейтного контенту, контенту низької якості. І щоб обійти алгоритми платформи, вони послуговуються також тактикою заміни знаків», - пояснив він.

Серед інших тактик Бурдяк назвав використання нерелевантних хештегів і тематичних хвостів, а також редагування постів після того, як була певна кількість взаємодій.

«Тобто публікується типовий клікбейтний контент, набираються сотні або тисячі лайків. Потім через певний час цей пост редагується і замість нього з'являються, наприклад, релігійні заклики приєднатися до якоїсь групи, щоб детальніше вивчати Слово Боже. Або можуть з'являтися також різні типи шахрайського контенту», - пояснив Бурдяк.

Як повідомлялося, у Міністерстві культури закликали українців перевіряти будь-яку інформацію, яка має ознаки фейку.

Фото: Павло Багмут / Укрінформ

Більше наших фото можна купити тут.

Теги по теме
Соцсети Интернет
Источник материала
loader
loader