Ніколи б не здогадався, що ці легендарні моделі Toyota та Aston створені вручну з нуля
Ніколи б не здогадався, що ці легендарні моделі Toyota та Aston створені вручну з нуля

Ніколи б не здогадався, що ці легендарні моделі Toyota та Aston створені вручну з нуля

Репліки довгий час розглядалися як другосортні продукти автомобільного світу, які часто недооцінюють ще до того, як вони з’являться. Однак час від часу з’являються такі, що повністю змінюють це сприйняття.Саме таке враження справляють вражаючі класичні автомобілі, що виходять з невеликої майстерні на Балі, Індонезія. Ці ручно зроблені машини від Tuksedo Studio можуть мати шестизначні ціни, але для тих, хто розуміє, що в них вкладено, кожен долар виправданий.Дивіться: Чи зможете ви відрізнити цю репліку Gullwing на базі SLK від справжньої?Tuksedo Studio заснував колишній архітектор, чия пристрасть до класичних автомобілів та майстерності природним чином переросла в щось більш амбітне.Компанія, запущена майже десять років тому, наразі пропонує шість моделей, кожна з яких надихнута знаковими європейськими та японськими зразками, і всі вони створені з нуля командою молодих майстрів.Ви ніколи не здогадаєтеся, що ці класичні моделі Toyota та Aston на 100% зроблені вручну з нуляЯк видно у відео від Hagerty, яке відвідало майстерню, використання слова “репліка” у цьому випадку не зовсім справедливе, оскільки ці автомобілі виглядають так само добре, як і оригінали.Серед автомобілів, які наразі пропонуються, є точні інтерпретації Porsche 550 Spyder, Porsche 356, Toyota 2000GT, Aston Martin DB5, Mercedes 300 SL Gullwing та BMW 507.В Індонезії заборонено імпортувати будь-які оригінальні автомобілі, саме тому Tuksedo Studio будує їх самостійно. Всі вони базуються на механіці існуючих моделей, які легко знайти на місцевому ринку.Наприклад, 2000GT використовує двигун Toyota Crown, тоді як силова установка 300SL походить від седана Mercedes W124.Щоб гарантувати, що кожна модель буде абсолютно ідеальною, компанія використовує оригінальні креслення, оцифровує їх, а потім її команда повільно створює кожну деталь кузова з алюмінію. Тут немає модних інструментів, а для формування панелей використовуються традиційні англійські колеса.Увага до деталей є надзвичайною. Враховуючи, наскільки складно знайти оригінальні запчастини на місцевому ринку або імпортувати їх з-за кордону, Tuksedo Studio створює кожну окрему деталь своїх транспортних засобів власними силами, за винятком лобового скла та силової установки.Це включає все, від основних компонентів, таких як диски, до дрібніших, складних деталей, таких як кермові колеса, прилади, ліхтарі, фари, рефлектори та дверні замки.Кожен елемент, зовні та всередині, виготовлений повністю вручну. Мова йде про тисячі індивідуально виготовлених деталей, кожна з яких формується та обробляється з тією ж турботою, що й попередня.Виробничий процес настільки складний, що, незважаючи на велику команду, Tuksedo Studio наразі має можливість випускати лише близько п’яти автомобілів на рік.За такого рівня майстерності не дивно, що ціни починаються від приблизно 200 000 доларів і можуть сягати понад 300 000 доларів, що відображає час, майстерність та точність, вкладені в кожну збірку.Ціна на автомобілі Tuksedo Studio може здаватися високою, але вона цілком виправдана рівнем деталізації та індивідуальним підходом до виробництва. У світі, де масове виробництво домінує, такі проекти нагадують про цінність ручної праці та унікальності. Кожен автомобіль стає не просто транспортним засобом, а справжнім мистецьким твором, що зберігає дух класичних моделей для майбутніх поколінь.

Источник материала
loader
loader