Чоловік, який розвалив Stellantis, тепер вважає, що компанія може розпастися
Чоловік, який розвалив Stellantis, тепер вважає, що компанія може розпастися

Чоловік, який розвалив Stellantis, тепер вважає, що компанія може розпастися

Екс-генеральний директор Stellantis Карлос Таварес, який несподівано пішов у відставку в грудні минулого року через внутрішні розбіжності з радою директорів компанії, опублікував книгу, де висловлює побоювання щодо можливого розпаду автогіганта.Як повідомляє Bloomberg, Таварес написав: Він додав, що керівництво Stellantis має щодня прагнути до єдності, інакше ризикує бути розтягнутим у різних напрямках. 67-річний португальський топ-менеджер також припустив, що після його відходу “французькі інтереси” можуть бути не так добре захищені, як під його керівництвом.Колишній генеральний директор згадав сценарій, за якого китайський виробник міг би купити європейські бренди, тоді як американці повернули б контроль над своїми активами. Він зазначив, що це приблизно повторює те, що зробила General Motors, продавши Opel і Vauxhall.Така драма не є несподіванкою, оскільки Stellantis об’єднує 14 брендів, і компанія відмовилася від ідеї позбутися частини з них. Це само собою створило чимало проблем, оскільки ера Тавареса була зосереджена на європейському ринку. Це відбувалося за рахунок американських підрозділів: Chrysler ледве функціонує, Dodge переживає складні часи, а Jeep втратив колишню прибутковість. Навіть Ram змінює курс і повертається до більш традиційних рішень.Окрім нехтування важливими брендами, Таварес зосередився на скороченні витрат, що зробило його непопулярним серед працівників і профспілок, особливо в Італії та США. Фактично, UAW створила вебсайт “Sh!t Can Carlos”, який залишається активним донині.Карлос ТаваресПісля його відставки рада директорів Stellantis не соромилася висловлювати свою незгоду з Таваресом. Однак колишній генеральний директор, за повідомленнями, використовує книгу, щоб розповісти свою версію подій.Ситуація в Stellantis залишається напруженою, особливо на тлі зростаючої конкуренції з боку китайських виробників та необхідності інвестувань в електромобілі. Багато хто в галузі припускає, що подальша консолідація або розділення брендів може стати неминучою, щоб забезпечити конкурентоспроможність компанії на глобальному ринку. Доля таких іконічних марок, як Jeep і Dodge, викликає особливе занепокоєння серед автолюбителів та інвесторів.

Источник материала
loader