/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fef196086d86360d42c37f25412c49a36.jpg)
Мем вийшов з-під контролю: як українські бренди використали тренд з дівчиною на лімузині
Один із найсмішніших і найвпізнаваніших мемів, де дівчина приїхала на зустріч із Тарасом Цимбалюком на даху лімузина, став основною для креативу, передає 24 Канал.
Від так, українські бренди не просто використали відому картинку, а й повторили її на власний маневр. Можна припустити, що це ще далеко не останні меми, які завірусяться у мережі.
Компанія "Київстар" долучилась до мему про шоу "Холостяк" / Скриншот із соцмереж
Що цікаво, спершу цей мем завірусили звичайні користувачі, які використали скриншот із відео й додали власні смішні підписи.
Меми з учасницею "Холостяка" / Скриншоти із соцмереж
Сама Ірина, яка стала причиною такого "вибуху" у соцмережах, також безпосередньо долучилась до серії мемів. Учасниця проєкту навіть організувала конкурс на найсмішнішу картинку. Переможцю вона пообіцяла подарунок.
Ірина відреагувала на меми зі своєю участю / Скриншоти з соцмереж
А якщо ви пропустили минулого тижня перший випуск "Холостяка" з Тарасом Цимбалюком, то усі деталі знайомства дівчат з актором можете побачити тут.

