/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F47a12501cebc4d15fe6ecc0082b5a8ae.jpg)
Продажі електромобілів у жовтні впадуть на 60%, прогнозує J.D. Power
Продажі електромобілів у Сполучених Штатах зазнали значного удару після завершення федеральних податкових пільг. Основні моменти:Скасування державних субсидій у розмірі 7500 доларів суттєво вплинуло на привабливість електромобілів для споживачів. Дослідницька фірма J.D. Power у співпраці з GlobalData прогнозує, що у жовтні було продано лише 54 673 електромобілі, що на 43,1% менше, ніж у жовтні 2024 року, коли було реалізовано 96 085 електричних транспортних засобів.Ретельний аналіз даних показує, що загальні продажі нових транспортних засобів у США у жовтні склали 1 249 826 одиниць, що на 6,9% нижче показників жовтня 2024 року. Рівень сезонно скоригованих річних продажів (SAAR) склав 15,1 мільйона одиниць для загальних продажів і 12,7 мільйона одиниць для роздрібних продажів.Багато автовиробників, включаючи Hyundai, General Motors та Tesla, вжили заходів для пом’якшення наслідків втрати федеральних податкових пільг. Вони запровадили зниження загальної вартості, запустили нові більш доступні моделі та інші ініціативи, які допомогли уникнути ще більшого падіння продажів.Цікавою знахідкою є те, що середні транзакційні ціни продовжують зростати одночасно з падінням частки електромобілів. Типовий новий автомобіль, проданий у жовтні, коштував в середньому 46 057 доларів, що приблизно на 1000 доларів вище, ніж торік. При цьому витрати на стимулювання знизилися до 2674 доларів за транспортний засіб.Автомобільні керівники впевнені, що ринок електромобілів стабілізується і продовжить зростати з часом. Як нинішній, так і колишній генеральні директори Ford нещодавно погодилися з цією точкою зору. Аналітики відзначають, що скорочення стимулів значною мірою пов’язане з меншою кількістю продажів електромобілів, які зазвичай мають значно більші знижки.Середні знижки на електромобілі зросли до 13 161 долара, оскільки бренди намагалися компенсувати втрачені податкові кредити, тоді як знижки на не електричні транспортні засоби впали до 2423 доларів, що сприяло підвищенню загальної рентабельності, незважаючи на м’який попит на електромобілі. Ця динаміка ціноутворення відображає складний перехідний період для автомобільної промисловості, коли виробники балансують між стимулюванням попиту та підтриманням прибутковості в умовах змінних ринкових умов.

