Rivian дослідила конструкцію електромобіля Xiaomi та виявила переваги, недосяжні для американських виробників
Rivian дослідила конструкцію електромобіля Xiaomi та виявила переваги, недосяжні для американських виробників

Rivian дослідила конструкцію електромобіля Xiaomi та виявила переваги, недосяжні для американських виробників

Під час нещодавнього розбирання електричного седана Xiaomi SU7 генеральний директор компанії Rivian RJ Scaringe висловив захоплення його дизайном та технічними рішеннями. Він відзначив, що це добре інтегрована та якісно реалізована технологічна платформа. Scaringe навіть зазначив, що якби жив у Китаї, особисто розглянув би можливість придбати цей автомобіль.Рік тому керівник Ford Джим Фарлі здивував багатьох, розповівши, що його щоденним автомобілем є Xiaomi SU7, таємно імпортований до США. Тепер до обговорення китайського електромобіля, який викликає резонанс по всьому світу, приєднався ще один американський лідер автомобільної галузі.Після детального розбирання SU7 Scaringe підтвердив, що автомобіль дійсно вражає своєю якістю. Однак він наголосив, що розробка та виробництво подібного транспортного засобу в Китаї суттєво відрізняються від аналогічних процесів у США. Scaringe зауважив: Однією з найважливіших переваг Xiaomi SU7 є його ціна – від 215 900 юанів, що приблизно становить 30 000 доларів. Це робить його значно доступнішим за більшість конкурентів. Проте Scaringe зізнався, що після розбирання автомобіля Rivian не виявила жодних секретів щодо того, як Xiaomi вдається підтримувати такі низькі витрати. Він пояснив, що справа не в інженерних хитрощах або таємних методах економії, а в масштабній державній підтримці.Scaringe детально пояснив, як державна допомога змінює економічні умови для китайських виробників. Він зазначив, що в Китаї витрати на капітал часто нульові або навіть негативні, тобто компанії отримують фінансування на будівництво заводів. Крім того, нижча вартість праці додатково знижує загальні витрати. Scaringe сказав: На відміну від китайських грантів, Rivian отримала кредит у розмірі 6,6 мільярда доларів на новий виробничий комплекс у Джорджії. Scaringe підкреслив, що пряме фінансування, яке отримують виробники в Китаї, просто не існує в США. Він також провів аналогію з «Чарівником країни Оз», зауваживши, що за успіхом Xiaomi немає ніякої магії – все можна проаналізувати та обчислити. Rivian Tore Apart A Xiaomi EV And Discovered What America Can’t MatchЦя ситуація демонструє, наскільки різні економічні моделі можуть впливати на розвиток автомобільної промисловості. Китайські виробники, такі як Xiaomi, отримують суттєві переваги завдяки державній підтримці, що дозволяє їм пропонувати конкурентні продукти за нижчими цінами. У той же час американські компанії, такі як Rivian, змушені працювати в умовах ринкового фінансування, що ускладнює пряму конкуренцію. Це піднімає питання про те, як західні виробники можуть адаптуватися до таких глобальних викликів, зберігаючи інноваційність та ефективність.

Источник материала
loader
loader