Audi втратила концепцію розвитку моделі A8
Audi втратила концепцію розвитку моделі A8

Audi втратила концепцію розвитку моделі A8

Виробництво поточного покоління Audi A8 триває з 2017 року, і незважаючи на оновлення дизайну, компанія досі не підтвердила, чи буде у цієї моделі наступник. Цей флагманський седан, який колись демонстрував технологічні досягнення бренду, опинився у складній ситуації.Якщо Audi припинить виробництво, це вперше за понад три десятиліття, коли компанія не матиме прямого конкурента BMW 7 Series або Mercedes-Benz S-Class. Lexus також готується припинити випуск моделі LS, експериментуючи з незвичайним концептом мінівена на шести колесах як потенційним духовним наступником.Майбутнє A8 залишається невизначеним вже кілька років. Спочатку очікувалося, що Audi представить два повністю електричні наступники у 2027 році, включаючи кросовер з внутрішньою назвою Landjet та низький седан Landyacht, натхненний вражаючим концептом Grandsphere 2021 року.Однак ці плани тепер розвалюються. Моделі наступного покоління A8 мали використовувати платформу майбутнього електричного кросовера Porsche K1, але цей проект було необмежено відкладено. Porsche вирішив розробляти іншу гібридну модель, змушуючи Audi переосмислити власну стратегію. Разом із повільними продажами електромобілів у кількох ключових ринках компанія, схоже, відклала свій проект електричного флагмана.Audi A8 InteriorНинішній A8 використовує платформу MLB evo, представлену у 2017 році, і Audi стверджує, що не може більше розширювати цю архітектуру. Представник компанії пояснив, що оновлення платформи не є варіантом через високі витрати на приведення її у відповідність до жорсткіших норм викидів та інших стандартів.Платформа MSB концерну Volkswagen Group, яка використовується з 2016 року для таких моделей, як Porsche Panamera та Bentley Continental, також наближається до кінця свого життєвого циклу. Одним із рішень може бути адаптація майбутньої архітектури Premium Platform Combustion, яка стане основою для наступного покоління Q7 та більшого Q9. Подовжена версія цієї платформи могла б слугувати основою для нового A8, зберігаючи двигуни внутрішнього згоряння ще кілька років.Такий крок міг би забезпечити Audi додатковий час до 2030-х років, коли бренд матиме чіткіше уявлення про те, чи має повністю електрична заміна комерційний та технологічний сенс. Наразі виживання A8 залишається під питанням, і очікується, що компанія прийме рішення щодо майбутнього моделі найближчими тижнями.Стан автомобільної промисловости зараз характеризується значними структурними змінами, де традиційні сегменти розмиваються, а виробники змушені балансувати між екологічними вимогами, технологічними можливостями та ринковими реаліями. Перехід до електромобілів вимагає значних інвестицій, що змушує компанії переоцінювати доцільність підтримки менш популярних моделей, навіть якщо вони мають значну історичну цінність. Положення A8 відображає ширшу тенденцію в автомобільній промисловості, де виробники дедалі більше зосереджуються на кросоверах та SUV, адаптуючись до змін у попиті споживачів.

Источник материала
loader
loader