/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F7287dafd61d0603f5a7c4c6136232a9b.jpg)
Карлос Таварес застерігає, що Stellantis ризикує повністю поглинути своїм китайським партнером
Китайські автовиробники більше не задовольняються регіональною домінанцією та активно виходять на світовий ринок. Колишній генеральний директор Stellantis Карлос Таварес вважає, що вони можуть досягти успіху в цьому.Він прогнозує, що китайські виробники, такі як BYD та Geely, можуть не лише вижити в умовах глобальної консолідації, але й стати одними з небагатьох, хто залишиться на ринку. Таварес навіть припускає, що вони здатні врятувати європейську автомобільну промисловість від поступового занепаду.Після відходу з Stellantis майже рік тому, Таварес займався написанням мемуарів та активно висловлював свої думки про майбутнє автомобільної галузі. Він висловив припущення, що Stellantis може розпастися, а Tesla взагалі покине автомобільний бізнес. Крім того, він заявив, що китайські бренди можуть врятувати європейський автопром протягом наступних 10-15 років, але це не відбудеться без наслідків.Таварес має досвід роботи з китайськими автовиробниками. Він організував купівлю Stellantis 20% акцій Leapmotor, щоб допомогти їй вийти на міжнародні ринки. Він також визнав, що Leapmotor, ймовірно, уклала угоду, тому що “вони хочуть колись поглинути Stellantis”.Колишній керівник Stellantis продовжує критикувати автомобільну політику Європи. Він стверджує, що заборона Європейським Союзом на нові автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння до 2035 року змусила місцевих виробників здійснити масові інвестиції, які можуть виявитися марними.За словами Тавареса, європейські автомобільні компанії вклали понад 100 мільярдів євро в електрифікацію після введення цього правила. Він прогнозує, що ЄС повністю відмовиться від цього плану.Світова автомобільна промисловість переживає настільки драматичні зміни, що Таварес вважає: більшість нинішніх брендів не зможуть вижити. Він прогнозує, що залишиться лише п’ять або шість автовиробників, серед яких можуть бути Toyota, Hyundai, BYD та, ймовірно, ще одна китайська компанія, можливо, Geely. Решта брендів, швидше за все, будуть поглинені цими конгломератами.
Цікаво, що Таварес не включає Stellantis до числа тих, хто виживе. Чи це професійна відстороненість, чи останній випад від людини, яка знає занадто багато, залишається лише здогадуватися.Прогнози Тавареса підкреслюють, наскільки швидко змінюється автомобільна галузь, особливо під тиском електрифікації та китайської експансії. Його слова також вказують на потенційні наслідки для робочих місць і промисловості в Європі, де традиційні виробники можуть зіткнутися з серйозними викликами. Це може призвести до перегляду стратегій як на національному, так і на корпоративному рівнях.

