/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fef167dd2c3dac20ab8c4ff5c0a8a5705.jpg)
Nissan натякає на новий позашляховик, однак він може виявитися не таким вже й новим
Лінійка позашляховиків Nissan незабаром поповниться новою моделлю. Виробник підтвердив під час Japan Mobility Show у Токіо, що будуватиме нову модель на своєму заводі в Ріо-де-Жанейро, Бразилія, відому як Kait. Ця модель буде орієнтована переважно на Латинську Америку, але продаватиметься також на кількох інших глобальних ринках.Опубліковано одне тизерне зображення нової моделі. Воно демонструє задні двері Kait та дає уявлення про світлодіодні задні ліхтарі. Nissan зазначає, що це друга модель, анонсована в рамках інвестицій у розмірі 540 мільйонів доларів у Бразилії, і вона продаватиметься разом з іншими моделями в Латинській Америці, такими як Magnate, Kicks, X-Trail та Pathfinder.За $21,520, Nissan Kicks Play 2025 року доводить, що старі собаки можуть вчити нові трюкиЦікаво, що хоча задня частина Kait виглядає унікально, повідомлення вказують, що насправді це не зовсім нова модель.
Припускають, що Kait буде просто оновленою версією Kicks першого покоління, який існує з 2016 року і нещодавно був перейменований на Kicks Play, щоб звільнити місце для Kicks другого покоління в лінійці Nissan. На деяких ринках, як-от Бразилія, японський бренд продає як абсолютно новий Kicks, так і старий Kicks Play, і схоже, що Kait виступатиме оновленою версією останнього.Якщо це дійсно так, то Kait також матиме ту саму платформу, що й Kicks Play, і, ймовірно, матиме дуже схожі розміри, включаючи однакову колісну базу в 103 дюйми (2,620 мм). Kait, ймовірно, збереже ті самі варіанти двигунів, що й Kicks Play.Це означає, що він повинен пропонуватися з 1.6-літровим атмосферним чотирициліндровим двигуном, розробленим для роботи на бензині або етанолі, який широко поширений у Бразилії. Разом із цим двигуном постачається безступінчата трансмісія, що приводить у рух передні колеса.
Nissan не повідомив, коли буде представлено Kait. Однак підтверджено, що він експортуватиметься з Бразилії до понад 20 країн.Ця стратегія дозволяє Nissan ефективно використовувати існуючі платформи, знижуючи витрати на розробку та пропонуючи продукт, адаптований до регіональних ринків. Подібні підходи стають все більш поширеними в автомобільній промисловості, особливо на ринках, що розвиваються, де цінова доступність часто визначає успіх моделі.

