/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F8f278286fd3ae07302dcb286f717b51a.jpg)
Запуск Kia EV4 на льоду відкладено на невизначений термін через зниження попиту на електромобілі в Америці
Седан EV4 мав з’явитися на американському ринку на початку 2026 року. Виробник підтвердив наявність двох варіантів акумуляторних батарей: 58,3 кВт·год та 81,4 кВт·год. Орієнтовна стартова ціна могла складати близько 30 000 доларів.Kia EV4 був представлений на Нью-Йоркському міжнародному автосалоні у квітні, позиціонуючись як прямий конкурент Tesla Model 3. Спочатку модель обіцяла активізувати сегмент доступних електромобілів, але цей поштовх зупинився ще до появи у продажу.За словами корейського автовиробника, запуск EV4 у США відкладено «до подальшого повідомлення». Це рішення залишає потенційних покупців доступних електрокарів з меншою кількістю варіантів на ринку, який і так скорочується.Kia розробила як седан, так і хетчбек версії EV4 для різних регіонів. США мали отримати лише седан, тоді як Європа та інші країни – обидва типи кузовів.Те, що здавалося простим впровадженням, зіткнулося з ринковими реаліями. Автомобільний ландшафт Америки значно відрізняється від того, яким він був у квітні, коли EV4 був представлений, і ще більше – від моменту, коли Kia вперше планувала експорт.Седан EV4 мав з’явитися в місцевих дилерських центрах у першому кварталі 2026 року. Kia не встигла оголосити місцеві ціни, але з скасуванням федеральної податкової пільги у розмірі 7500 доларів для електромобілів, економіка проекту, ймовірно, перестала бути вигідною.Без цього стимулу EV4 зіткнувся б з серйозними труднощами у боротьбі з більш досвідченими конкурентами.Як і в інших регіонах, американська версія EV4, побудована на платформі Kia E-GMP, мала б акумулятор ємністю 58,3 кВт·год та двигун потужністю 201 к.с., що приводить у рух передні колеса. Така конфігурація обіцяла запас ходу близько 235 миль (приблизно 378 кілометрів).Вище розташовувалися моделі Wind та GT-Line, обидві оснащені акумулятором ємністю 81,4 кВт·год, здатним забезпечити до 330 миль (531 км) на одному заряді. Ці показники розміщували EV4 у безпосередній близькості до Tesla, принаймні, такий був план до паузи.Ринок електромобілів продовжує динамічно змінюватися, і рішення Kia відкласти запуск EV4 може бути частиною більшої стратегії адаптації до нових умов. Конкуренція в сегменті доступних електрокарів залишається високою, а зміни в державній підтримці можуть суттєво впливати на плани автовиробників. Майбутнє EV4 у США залишається невизначеним, але його технічні характеристики та потенціал свідчать про те, що він міг би стати серйозним гравцем на ринку за сприятливих обставин.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F8f3b9db3-6da8-4eb6-a700-ae0588ca2b7a.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F215b3ff87a0488bcb0330dbec78f94ab.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F5f057cf67e1ec8de66e2afa73ba986a5.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F2fbbb374a290489fadb711335cb3e49f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2F57b3ae08241e6e951d9c4d859363cf94.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2F1616db6525250a6cd4aa50c0adf4237d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2Fb6e2185d420dfcbdbdffd2689164d7ce.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2F487961ae83e335109dc4ad8db201c28d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fbbef80cd59a6a6970dd3da5446a56198.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F622abebe30a3f18f5a37c5a23f1542d0.jpg)