/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fe9be5eb9dec5313f0f6e62e4c9f01f8b.jpg)
Ріпаковий та соняшниковий білок мають високий потенціал на харчовому ринку
Ріпаковий та соняшниковий білок мають високий потенціал на харчовому ринку
Джерело фото: згенеровано ШІ
Популярність альтернатив м’ясу зменшується, тому рослинний білок знаходить своє використання в інших продуктах харчування.
Про це у коментарі Food Navigator розповів головний консультант компанії ринкових досліджень Future Market Insights Нандіні Рой Чоудхурі.
За його словами, збагачення білком широко використовується у снеках, печиві, батончиках та пластівцях. Протеїнові напої та коктейлі також популярні серед споживачів.
Експерт зазначив, що гороховий протеїн досі залишається «робочою конячкою». Цей продукт має потужний збут у Китаї, де широко використовується у виробництві зазначених харчів. Очікується, що виробництво горохового протеїну до 2030 року матиме двозначне зростання.
Водночас, на думку Нандіні Рой Чоудхурі, нут має потенціал для виробництва білка завдяки низькому алергенному профілю та універсальності. Його можна також використовувати у дитячому харчуванні. Для нутового протеїну очікується двозначне зростання, переважно у США.
Ринок соняшникового білка також зростає, хоча наразі він невеликий. Перевага соняшникового білка полягає в тому, до він не є алергеннім і часто позиціонується як продукт без ГМО.
Новим конкурентом для зазначених продуктів експерт назвав ріпаковий білок.
«Після того, як концентрати ріпакового білка та клітковини отримали схвалення ЄС як нового харчового продукту, його потенціал значно зріс. Зокрема, він має функціональність у хлібобулочних виробах, крупах та сумішах», — резюмував фахівець.

