/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fa2ae6f37042146758f375cbc8726ad40.jpg)
iPad Pro залишається одним із найскладніших для ремонту продуктів Apple
Експерти відзначили, що, незважаючи на розширення програми самостійного ремонту, iPad Pro як і раніше залишається одним з найскладніших в обслуговуванні продуктів компанії. Внутрішньо пристрій практично не змінився в порівнянні з попередніми поколіннями. Інженери відзначили, що процес розбирання залишається трудомістким через високий ступінь інтеграції компонентів і використання клейових з’єднань.
iPad Pro нового покоління отримав фірмовий процесор Apple M5, бездротовий чіп N1 і модем C1X у версіях з підтримкою стільникових мереж.
Компанія Apple представила оновлений iPad Pro в середині жовтня і вже в найближчі місяці планує почати продаж оригінальних комплектуючих, а також опублікувати офіційні посібники з самостійного ремонту цієї моделі.
Деякі користувачі в коментарях до відео iFixit відзначили, що ремонтопридатність перестала відігравати вирішальну роль — більшість пристроїв морально застаріває задовго до того, як виходить з ладу.

