Більше батьків повідомляють, що двері Tesla заклепували їхніх дітей, викликаючи паніку
Більше батьків повідомляють, що двері Tesla заклепували їхніх дітей, викликаючи паніку

Більше батьків повідомляють, що двері Tesla заклепували їхніх дітей, викликаючи паніку

Федеральні слідчі посилюють тиск на Tesla через електронні дверні ручки їхніх автомобілів. Національна адміністрація безпеки дорожнього руху направила виробнику листа з вимогою надати доступ до внутрішніх документів, які можуть розкрити масштаби проблеми. Батьки повідомляють, що ця несправність залишала їх у жаху, оскільки вони не могли звільнити своїх дітей з перегрітих автомобілів.Після оголошення у вересні про початок розслідування щодо нібито дефектних ручок, регулятор безпеки отримав додаткові повідомлення від власників. Спочатку Управління з розслідування дефектів мало дев’ять скарг, але до минулого тижня їхня кількість зросла до шістнадцяти.Скаржники повідомляють, що не могли відкрити задні двері своїх позашляховиків Model Y через падіння напруги 12-вольтового акумулятора. Ця ситуація зі звичайної неприємності перетворюється на потенційно смертельну, коли у задній частині автомобіля знаходяться діти.Хоча Tesla встановлює механічні аварійні відпускання для дверей, доступні зсередини автомобіля, це не є ефективним рішенням, коли на задньому сидінні знаходиться десятимісячна дитина, закріплена в дитячому кріслі.За повідомленнями, екстрені служби у Санта-Барбарі були змушені розбити вікно, щоб дістати та врятувати немовля.More Parents Say Tesla’s Doors Trapped Their Kids As Panic Set InІнший власник розповідає, що чекав 30 «болісних» хвилин на прибуття евакуатора, щоб підзарядити 12-вольтовий акумулятор і активувати дверні ручки. Деякі власники не могли чекати так довго.У чотирьох звітах, що є в розпорядженні Управління, власники повідомляють, що були змушені розбити вікно, щоб відкрити двері. Слідчі підозрюють, що значно більша кількість власників могли мати схожий досвід. Вони вимагають від Tesla надати будь-які дані та звіти, які можуть показати, наскільки поширеною є ця проблема.У листі до Tesla від 27 жовтня Управління з розслідування дефектів вимагає надати записи про скарги споживачів, польові звіти, включаючи звіти дилерів, а також звіти про аварії, пожежі, травми, смертельні випадки та майнові збитки, пов’язані з проблемою ручок.Також вони вимагають від Tesla надати інформацію про будь-які пов’язані судові позови – як ті, що розглядаються, так і закриті – а також велику кількість іншої інформації про гарантійні вимоги, результати тестувань, внутрішні розслідування, зміни в дизайні тощо.В основі цього розслідування знаходиться модель MY21 Model Y, згідно зі скаргами власників. Однак розслідування також охоплює «аналогічні транспортні засоби», що означає, що Tesla також повинна надати записи, пов’язані з моделями MY20 та MY22 Model Y, а також MY17-22 Model 3.Якщо Управління з розслідування дефектів вирішить, що ручки становлять ризик, Національна адміністрація безпеки дорожнього руху може змусити Tesla відкликати мільйони автомобілів для усунення проблеми.More Parents Say Tesla’s Doors Trapped Their Kids As Panic Set InЦя ситуація вказує на більш широку проблему залежності сучасних автомобілів від електронних систем, де навіть така проста функція, як відкриття дверей, може стати критичною в разі збоїв. Інциденти з дітьми, які опинилися в пастці, особливо загострюють увагу до безпеки та надійності технологій, що використовуються у транспортних засобах. Подальші дії регуляторів та відповідь виробника можуть встановити важливий прецедент для всієї автомобільної промисловості щодо відповідальності за інновації.

Источник материала
loader
loader