Майже 300 редакцій промоніторять для Мапи рекомендованих медіа
Майже 300 редакцій промоніторять для Мапи рекомендованих медіа

Майже 300 редакцій промоніторять для Мапи рекомендованих медіа

Найбільше заявок під час четвертої хвилі надійшло від медіа з Київщини, Волині та Одещини.

У межах четвертої хвилі Мапи рекомендованих медіа, яка реалізується спільно Інститутом масової інформації (ІМІ) та «Детектором медіа», промоніторять 296 редакції з усієї України. Про це йдеться на сайті ІМІ.

Під час донабору 27–28 жовтня, який ІМІ та ДМ оголошували через велику кількість охочих долучитися, на мапу подалося ще 23 редакції.

Загалом найбільше заявок подали медіа з Київщини (30), Волині (13) та Одещини (12). Третина заявок (33%) надійшла поза робочим часом (з 18:00 до 9:00), що свідчить про високе залучення редакцій та гнучкий графік локальних команд.

Результати моніторингу оприлюднять на сайті з профайлами редакцій, примітками щодо сильних сторін та рекомендаціями для покращення. Медіа, які не встигли податися цього разу, матимуть змогу зробити це під час наступної хвилі.

ІМІ моніторить загальноукраїнські онлайн-медіа та складає Список прозорих і відповідальних медіа, відомий як Білий список. «Детектор медіа» моніторить регіональні телеканали.

Ціль проєкту — позначити якісні медіа в усіх регіонах України, щоб користувачі могли швидко знаходити перевірені джерела новин і контенту. Ініціатива спрямована на підтримку незалежної журналістики та зміцнення довіри до місцевих медіа як з боку аудиторії, так і з боку донорів.

Фото: ІМІ

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader