/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F562b23188431a623529b9f527ae66631.jpg)
Медіапроєкт «Вирішальний крок»: як армія формує нову культуру стратегічних комунікацій
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
Як зазначив генеральний директор Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ» Сергій Череватий, прессекретар нині - це не лише автор пресрелізів, а й фахівець з маркетингу, рекрутингу, фото, відео та продакшну.
«Для цього усього й був започаткований цей проєкт», - сказав він.
Голова комунікацій Представництва НАТО в Україні Вінета Кляйне додала, що «Вирішальний крок» є прикладом для інших країн, як організовувати стратегічні комунікації: «Вони (відео - ред.) роблять так, що світ буде памʼятати не тільки те, що Україна билася, але і як вона билася».
Своєю чергою голова ГО «Цивілізаційний розвиток України» Тарас Боровок наголосив на важливості фіксації історичних моментів війни, а також запропонував переглянути усі п'ять роликів, які були створені у межах виконання медіапроєкту.
Відео присвячені 65-й окремій механізованій бригаді «Великий луг», 427-му окремому полку безпілотних систем «Рарог», 11-му прикордонному загону «Форпост» ДПСУ, 14-й бригаді оперативного призначення імені Івана Богуна «Червона калина» та 18-й окремій бригаді армійської авіації імені Ігора Сікорського.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fb98ee2ee98a71be5095e66ce892e63e5.jpg)
«Це якраз дуже важливо, тому що навіть у ході виконання цього проєкту, коли вже затверджували готові ролики, у нас виникли зміни на фронті та у підрозділах, що в останній момент змусило змінювати не концепцію, а загальний настрій», - розповів він.
Водночас помічник начальника загону - начальник пресслужби ДПСУ Роман Коссе звернув увагу на формат відео. «У вертикальному форматі є певні обмеження, адже люди, тримаючи телефон, зазвичай переглядають відео в ТікТоці, Ютубі або у Фейсбуці. Якщо ми публікуємо відео тривалістю 5-10 хвилин, то його часто не дивляться, оскільки це займає більше часу… натомість короткі ролики набирають значно більше переглядів», - пояснив він.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F5187c929bc94466781e31c9b8aa660b6.jpg)
Окремо начальник служби інформації та комунікації 14-го БрОП «Червона калина» НГУ Максим Бакулін подякував за участь і зауважив, що складнощі виникали через ситуацію на фронті. «У майбутньому, я вважаю, ми обовʼязково братимемо участь в таких проєктах», - сказав він.
Начальник пресслужби армійської авіації ЗСУ Алан Жангожа відзначив, що безпекові обмеження ускладнюють показ їхньої роботи, «але цей проєкт дав змогу заявити про себе».
На думку начальника відділення комунікацій 65-ї бригади «Великий Луг» ОМБр Сергія Скібчика, для системного ефекту потрібна серія таких відео: «Одноразової акції» недостатньо, щоб закрити інформаційні потреби як нашого суспільства, так і Збройних Сил у якісному контенті».
Представниця НАТО Марія Авдєєва підкреслила, що за короткий час вдалося об’єднати дуже різні підрозділи, «і це гарний приклад секторальної координації». А начальниця групи комунікацій 427-го полку безпілотних систем «Рарог» Анастасія Ширченко додала: «У нас - кадровий голод, тож популяризація військових має бути безперервним процесом».
Організаторами заходу виступили Командування Сухопутних військ Збройних Сил України та Українське національне інформаційне агентство «Укрінформ».

