/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fff4ac2161b9aa921f7a2200f7e52d4db.jpg)
Для тих, хто не зрозумів задуму, Volkswagen пропонує “повністю чорний” Amarok у синьому та сірому кольорах
Volkswagen представив для європейського ринку нову спеціальну версію пікапа Amarok під назвою Dark Label. Ця модель продовжує традицію затемнених спеціальних версій, які вперше з’явилися ще в 2013 році. Нова версія займає позицію між базовими моделями та топовою версією PanAmericana.Автомобіль пропонується в трьох кольорах: металевий опівнічний чорний, яскраво-синій металевий та темно-сірий металевий. Незважаючи на назву “темна етикетка”, покупці мають вибір кольорів, що створює певний контраст з концепцією моделі.Дизайн характеризується численними чорними елементами:Салон виконаний в чорних тонах з оббивкою сидінь ArtVelours. Кермо з шкіряною обробкою та килимки з велюру містять брендування Dark Label. До стандартного обладнання входять:Модель оснащується 3.0-літровим турбодизельним двигуном V6 потужністю 237 к.с. з крутним моментом 600 Нм. Двигун працює в парі з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач та повним приводом.Загальна довжина автомобіля становить 5 350 мм, вантажопідйомність – 1 090 кг, а максимальна маса причепа – 3 350 кг. Ці показники роблять Amarok одним з найбільш вантажопідйомних пікапів у своєму класі.В Німеччині Amarok Dark Label вже доступний для замовлення за ціною від 68 468 євро. Ця версія розташована за ціною між базовою версією Style (від 64 499 євро) та топовою PanAmericana (від 73 739 євро). Додатковою опцією є кабіна з розсувними вікнами вартістю 2 070 євро.Volkswagen підтвердив, що для поточного покоління Amarok не плануються гібридні або електричні версії. Однак у 2027 році для ринку Південної Америки буде представлено нову версію пікапа на платформі SAIC з гібридною силовою установкою.Цікаво, що Volkswagen продовжує паралельно виробляти оновлену версію першого покоління Amarok для ринку Південної Америки, тоді як глобальна версія виробляється в Південній Африці спільно з Ford Ranger. Така різноманітність підходів до різних ринків демонструє складність глобального автомобільного бізнесу та необхідність адаптації продукції до місцевих умов та попиту.

