/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F716c0feca57cd75a015067822b9daff1.jpg)
Форд ледь не дав своєму кросоверу назву, що нагадує друкарську помилку
Ford Escape залишається ключовою моделлю в лінійці бренду з 2001 року, компактний позашляховик, який допоміг визначити сучасний сегмент сімейних утилітарних автомобілів. Однак історія могла скластися зовсім інакше.Якби одне рішення було прийнято інакше, ця модель могла б приєднатися до Explorer, Expedition та Excursion під дуже схожою, хоча й дивною назвою: Ford Excape.Втім, керівництво Ford не було переконане. Ідея, запропонована одним із маркетингових менеджерів компанії, не пройшла схвалення в керівних колах.На той час Лео В. Вільямс III був ключовою фігурою в компанії Ford, який значною мірою сприяв створенню моделі Expedition. Йому доручили завдання назвати цю модель, і він вирішив, що вона повинна починатися з «Ex», щоб підтримувати ритміку бренду Explorer.Пропозиція знайшла відгук у керівника Ford Division Росса Робертса та виконавчого віцепрезидента з маркетингу та продажів Боба Реві, обидва з яких були ветеранами армії та оцінили цей зв’язок.Як нещодавно пригадав Вільямс у інтерв’ю на медіа-сайті Ford, назви для Excursion та Escape виявилися складнішими. Лише Excursion пройшов через близько дюжини потенційних назв, перш ніж було зроблено остаточний вибір.Хоча це трохи прикро, що Ford не обрав назву Excape, це не дуже дивно. На початку 2000-х років автовиробники не були настільки креативними у своїх номенклатурах, як деякі з них зараз.Однак існує невелика іронія. Європейська версія Escape називається Ford Kuga, назва, яка, як і запропонована Excape, не зустрічається в жодному англійському словнику.Ця історія нагадує, наскільки важливими можуть бути маркетингові рішення та як вони формують сприйняття автомобілів. Вибір назви може вплинути не лише на успіх моделі, але й на її культурний вплив. У випадку з Escape, традиційний підхід переміг, але альтернативна версія залишається цікавим фактом для автолюбителів та істориків бренду.

