Керівники ключових програм Tesla звільнилися після восьми років роботи
Керівники ключових програм Tesla звільнилися після восьми років роботи

Керівники ключових програм Tesla звільнилися після восьми років роботи

Tesla переживає серйозну кадрову кризу, втративши ключових керівників, відповідальних за флагманські програми Cybertruck та Model Y. Ця хвиля звільнень додається до низки інших гучних відставок топменеджерів протягом року. На тлі нестабільного попиту та падіння прибутків внутрішня реорганізація ставить під сумнів здатність компанії утримувати лідерські позиції.

Tesla втрачає ключові фігури Cybertruck та Model Y

Майже одночасно про своє рішення піти з компанії оголосили двоє топменеджерів. Сіддхант Авансі (Siddhant Awasthi), який очолював програму Cybertruck, повідомив про свій відхід після восьми років роботи. Він починав як стажер у 2017 році й виріс до керівника однієї з найамбітніших програм Tesla.

У своєму дописі в LinkedIn Авасті назвав це "одним із найважчих рішень у житті", але не уточнив причини. Варто зазначити, що в липні його також перевели на посилення програми Model 3.

Слідом за ним про звільнення оголосив Еммануель Ламаккіа (Emmanuel Lamacchia), відповідальний за програму Model Y – найпопулярнішого електромобіля бренду. Він також пропрацював у компанії вісім років, але, як і Авасті, не розкрив своїх подальших планів. Tesla від коментарів утрималася.

Хвиля відставок у Tesla

Ці звільнення не є поодинокими. Вони доповнюють довгий список топменеджерів, які залишили Tesla цього року. Раніше компанію залишив Девід Лау (David Lau), віцепрезидент з розробки програмного забезпечення, який після 13 років роботи перейшов до OpenAI.

Також пішов Мілан Ковач (Milan Kovac), керівник інженерного відділу робота Optimus, та Омед Афшар (Omead Afshar), наближений до Ілона Маска менеджер. Ця "втеча мізків" відбувається на тлі стратегічного розвороту Tesla в бік футуристичних проєктів, таких як роботаксі та гуманоїдні роботи.

Виробник втрачає швидкість

Кадрові проблеми нашаровуються на комерційні труднощі. Компанія ризикує зафіксувати друге поспіль річне падіння продажів, а її прибуток знижується чотири квартали поспіль. Хоча Model 3 та Model Y залишаються бестселерами, програма Cybertruck зіткнулася з серйозними викликами.

Футуристичний пікап, незважаючи на шалену медійну увагу, важко завойовує ринок. Його продажі значно нижчі за початкові плани, а репутація моделі страждає від постійних технічних проблем.

Втрата ключових інженерів, відповідальних за основні продукти, створює для Tesla серйозні ризики. У той час як Ілон Маск зосереджується на штучному інтелекті та роботах, автомобільний підрозділ бореться зі зростаючою конкуренцією та внутрішньою нестабільністю. Компанії доведеться швидко знайти заміну топменеджерам, щоб заспокоїти інвесторів та утримати темпи розвитку.

Источник материала
loader
loader