Продажі електромобілів стрімко зростають у світі на тлі падіння американського ринку
Продажі електромобілів стрімко зростають у світі на тлі падіння американського ринку

Продажі електромобілів стрімко зростають у світі на тлі падіння американського ринку

У жовтні світовий ринок електромобілів продемонстрував значне зростання, незважаючи на проблеми в окремих регіонах. Загалом було продано близько 1,9 мільйона плагін-автомобілів, з яких 1,3 мільйона становили повністю електричні моделі. Європейські продажі електромобілів зросли на 36% до 372 786 одиниць за місяць.Хоча втрата федеральної податкової пільги на електромобілі у Сполучених Штатах негативно вплинула на продажі в жовтні, загальносвітова картина виглядала більш оптимістично. Нові дані свідчать, що глобальні продажі акумуляторних електромобілів та плагін-гібридів зросли на 23%, завдяки стрімкому збільшенню попиту в Європі та Китаї.За даними Rho Motion, у жовтні було продано приблизно 1,9 мільйона електричних та плагін-гібридних транспортних засобів, що на 23% більше, ніж у жовтні 2024 року. Однак цей показник виявився трохи нижчим за вересневий, коли було реалізовано 2,1 мільйона плагін-легкових автомобілів та легких комерційних транспортних засобів.Не дивно, що дані Rho Motion підтверджують лідерство Китаю, де минулого місяця було продано 1,3 мільйона електромобілів та плагін-гібридів, що на 6% більше, ніж у тому ж місяці минулого року.Продажі електромобілів з початку року (січень-жовтень) у порівнянні з 2024 роком:У Європі поставки за жовтень зросли на 36% у порівнянні з минулим роком, досягнувши 372 786 одиниць, включаючи 32% зростання продажів повністю електричних автомобілів та ще більш значне 47% збільшення для плагін-гібридів. Хоча загальний обсяг був нижчим, ніж у вересні, коли було зареєстровано 427 000 транспортних засобів, зростання продажів електромобілів у Європі з початку року залишається на рівні 32%.Продажі електромобілів у Німеччині зросли на 45% з початку року, у Великобританії — на 31%. У Франції спостерігається незначне зниження на 2%. Іспанія більш ніж подвоїла свої показники, а Італія повторила темпи Німеччини зі зростанням на 45% з початку року.Nissan N6 в КитаїЗа межами цих регіонів продажі електромобілів та плагін-гібридів у решті світу зросли на 37% до 141 368 одиниць. Однак контраст із Північною Америкою важко не помітити.Після скасування адміністрацією Трампа податкової пільги на електромобілі вартістю до 7500 доларів для нових та орендованих транспортних засобів, продажі в Північній Америці впали на 41% до 100 370 одиниць. Це сталося після рекордних показників у серпні та вересні, коли покупці поспішали отримати стимулювання до їх припинення 30 вересня 2025 року.Порівняння місячних показників демонструє, наскільки різким було падіння. Продажі повністю електричних автомобілів Ford впали на 60%, Hyundai — на 77%, Kia — на 77%, Honda — на 83%, а Subaru — майже зникли, знизившись на 97%. Кожен бренд також зафіксував річне зниження.У Канаді, за словами Rho Motion, продажі електромобілів залишалися млявими протягом 2025 року, що пояснюється зменшенням стимулів для покупців та рішенням уряду у вересні призупинити мандат на електромобілі з 2026 року.Менеджер з даних Rho Motion Чарльз Лестер очікує, що європейський та китайський ринки залишатимуться міцними до кінця року:Він додав, що китайський ринок має залишатися стабільним у листопаді та грудні, сприятимуть цьому ефект “випередження” під час переходу країни від повного звільнення від податку на покупку нових енергетичних транспортних засобів до 50% звільнення.Chevrolet Silverado EVСвітовий ринок електромобілів продовжує розвиватися нерівномірно, з явним акцентом на Європу та Китай, тоді як Північна Америка стикається з тимчасовими труднощами. Політичні рішення, такі як податкові пільги, залишаються ключовим чинником, що впливає на динаміку продажів. У довгостроковій перспективі перехід на чисті транспортні засоби залишається глобальним трендом, але локальні умови можуть значно відрізнятися. Технологічні інновації та інфраструктурні проекти, ймовірно, зіграють вирішальну роль у подальшому зростанні, особливо в регіонах, що відстають.

Источник материала
loader
loader