/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F2fcf2a33ea6d13fd083fe1f031e792f3.jpg)
S.T.A.L.K.E.R. 2 отримав патч 1.7 під назвою «Експедиція»
GSC Game World випустила новий масштабний патч для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Оновлення 1.7 отримало назву «Експедиція».
Новий патч додає новий рівень складності, нові аномалії, поліпшує A-life. Також розробники зробили багато чого «під капотом», щоб підвищити продуктивність на всіх платформах, налаштуваннях і графічних пресетах.
Список всіх змін (можливі спойлери сюжету)
Основні зміни
- Виправлення та покращення системи A-Life
- Рівень складності Майстер та Expedition Mode (Цей рівень складності можна вибрати тільки на початку гри)
- Оновлення зіркості NPC та поведінки в бою
- Оновлення характеристик інвентарю та спорядження
- Перероблено системи витривалості та спринту
- Нові аномалії
- Покращення прицілювання на контролері
- Імерсивний режим
- Новий сценарій погоди Дрібний дощ
- SD-карти з купонами
ШІ та Бойова система
- Тепер неігрові персонажі й навіть мутанти б'ються за контроль над точками інтересу, блокпостами й локаціями (за винятком хабів). Крім того, вони завзято захищають свої лігва й території від особливо настирливих сусідів — сталкерів. Увірватися в гущу бою чи обійти його стороною? Вирішувати лише вам!
- З оновленням 1.7 противникам стало важче помітити вас у високій траві чи очереті й цілитися крізь кущі. Перестрілки на болотах нарешті стануть чесними! Тепер можна використовувати рослинність на повну, але будьте обережні: що ближче ви підберетеся до ворогів, то вищий ризик, що вас помітять.
- Виправлено деякі проблеми з некоректними локаціями NPC.
- Покращено реакцію AI на ворожі дії гравця.
- Оптимізація поведінки NPC під час викиду.
- Виправлено проблему, коли A-Life NPC іноді відходили вбік після виявлення ворога.
- Виправлено проблему, коли A-Life NPC не рухалися після завантаження збереження, зробленого по дорозі до укриття.
- Виправлено проблему, коли NPC могли отримувати шкоду від вибухів, перебуваючи за кількома стінами.
- Виправлено проблему, коли деякі кабани виглядали як людські NPC поблизу Малахіту, що спричиняло краш гри.
- Виправлено проблему, коли контролер міг атакувати зомбованих підконтрольних NPC.
- Виправлено проблему, коли NPC не реагували на постріли з Гаусс-гармати, що влучили поблизу них.
- Налаштовано бойову поведінку бандитів у пролозі.
- Виправлено анімації смерті мутантів у деяких конкретних випадках.
- Виправлено проблему, коли NPC не поверталися до точки призначення після раптового бою.
- Виправлено проблему, коли випадкові нейтральні сталкери ставали ворогами персонажа гравця.
- Виправлено проблему, коли NPC застрягали в циклі анімації витягування зброї.
- Виправлено проблему, коли NPC не могли стріляти по гравцю після того, як той підповз занадто близько в присіді.
- Виправлено проблему, коли мутанти могли змінювати позицію під час стрибка в повітрі.
- Виправлено проблему, коли деякі NPC не ховалися від викиду і гинули в локації Залісся.
Багфікси, краші, та оптимізація
- Виправлено проблему, коли гравець міг миттєво померти після швидкого переміщення
- Виправлено візуальні проблеми аномалій.
- Виправлено проблему, коли гравець не міг встановити x8 приціл на Mark I EMR.
- Виправлено проблему, коли апгрейди для M860 не відображалися.
- Виправлено проблему із затримкою реакції мутантів при їх вбивстві.
- Виправлено проблему, коли гра могла зависнути на початку викиду.
- Виправлено проблему, коли гра зависала, якщо Скіф був перекинутий мутантами, коли сидів біля багаття.
- Виправлено проблему, коли бекап-файли сортувалися випадково після повторного відкриття меню backup.
- Виправлено проблему, коли курсор ставав некерованим після розміщення кастомного маркера геймпадом.
- Виправлено проблему, коли повідомлення про отримання записів залишалися на екрані нескінченно.
- Виправлено проблему, коли, якщо Numpad 5 та 2 були призначені для руху вперед/назад, обертання камери вгору/вниз також активувалося.
- Виправлено проблему, коли деякі стальні гільзи на землі виглядали повністю чорними.
- Виправлено проблему, коли деякі металеві об'єкти змінювали колір при наближенні.
- Виправлено проблему, коли змінені кнопки для використання ПНБ не працювали під час діалогів.
- Виправлено проблему, коли aim assist вимикався після відкриття меню паузи.
- Виправлено проблему, коли гравець не міг активувати NVG за допомогою колеса миші під час підйому по драбині.
- Виправлено проблему, коли псі-ефект залишався після виходу з небезпечної зони для деяких користувачів.
- Виправлено проблему, коли деякі гравці могли ставати безсмертними після певної місії.
- Виправлено проблему, коли дуже гучний звуковий ефект води чувся навколо НДІЧАЗ та навколо боліт.
- Зменшено споживання ресурсів перед початком катсцен.
- Оптимізація продуктивності при влучанні снаряда в поверхню.
- Оптимізація продуктивності гранат.
- Виправлено проблему, що спричиняла проблеми з продуктивністю для об’єктів всередині аномалій.
- Виправлено проблему, коли ліхтар з'являвся над головою NPC з ПНБ.
- Виправлено нескінченне завантаження на збереженнях, зроблених у барі.
- Виправлено неможливість зробити два збереження поспіль після перезапису чи видалення попереднього.
- Виправлено нескінченний екран завантаження на збереженнях, зроблених на базі Полудня.
- Виправлено проблему, коли aim assist не працював після завантаження збереження.
- Виправлено понад 90 крашів.
Оптимізація
- Оптимізовані сітки листя (зміни в продуктивності можуть бути особливо помітні в Рудому лісі).
- Оптимізовані матеріали листя.
- Оптимізовані будівлі Ростока (полігони архітектури та поліпшення колізій).
- Оптимізовані будівлі регіону Дуга (полігони архітектури та поліпшення колізій).
- Оптимізація стрімінгу в найбільш інтенсивних локаціях (Залісся, Росток, Терикон).
- Оптимізоване освітлення на Териконі, Заліссі, НДІЧАЗ, Ростоку.
- Оптимізовані скелетні сітки NPC.
- Оптимізовані груми.
- Оптимізовані та скориговані скелетні сітки.
- Оптимізована частота оновлення симульованих компонентів.
- Оптимізоване оновлення елементів, що використовуються в контекстних діях.
- Оптимізована симуляція одягу.
- Оптимізоване оновлення анімації.
Основна сюжетна лінія, побічні місії та відкритий світ
- Виправлено проблему, коли тіло Косого ставало недоступним для гравця, якщо його вбили без початку діалогу під час місії Голка в копиці сіна
- Виправлено проблему, коли гравець міг потрапити на перший поверх Хімзаводу з даху і не міг вийти під час місії Утеча з клітки.
- Багато виправлень імерсивності для місії Школа життя.
- Виправлено проблему, коли Шрам був відсутній у X17 лабораторії під час місії Образи абсолютної істини.
- Виправлено проблему, коли всі діалоги з Вараном блокувалися, якщо гравець втратив репутацію після прийняття місії Угода з дияволом.
- Виправлено проблему, коли гравець міг отримати вищу винагороду після завершення завдання від Мольфара.
- Виправлено проблему, коли завдання вбити кровососа залишалося активним після вбивства під час місії Солов'їне полювання.
- Виправлено проблему, коли гравець не міг продовжити місію Заповітне бажання.
- Оптимізовано споживання ресурсів для катсцени з Даліним та Коршуновим у кімнаті D2 під час місії Заповітне бажання.
- Виправлено проблему, коли завдання не завершувалося після отримання координат підвалу під час місії Макове поле.
- Виправлено проблему, коли гравець не міг отримати грошову винагороду від Солов'я після передачі йому ошийника собаки під час місії Собачий заклад.
- Виправлено проблему, коли загін Варти міг загинути від викиду під час місії Відповіді коштують дорого.
- Виправлено проблему, коли погода не змінювалася після певного етапу в грі.
- Покращення дизайну для багатьох локацій.
- Виправлено проблему, коли Жужа та Гонта не могли почати сварку в сцені, якщо останнього снорка вбили близько до Гонти.
- Виправлено проблему, яка іноді перешкоджала Ріхтеру почати діалог під час місії Військовий кріт.
- Виправлено проблему, яка спричиняла зникнення Агати після діалогу під час місії Заповітне бажання.
- Виправлено проблему, яка перешкоджала завершенню завдання під час місії Останні приготування.
- Виправлено проблему, яка іноді перешкоджала завершенню місії Щастя для всіх.
- Виправлено проблему, яка перешкоджала початку діалогу під час місії Долиною смертної тіні.
- Виправлено проблему, яка перешкоджала Шраму розпочати діалог під час місії Вічне сяйво.
- Виправлено проблему, яка перешкоджала Дегтярьову почати діалог під час місії Військовий кріт.
- Виправлено проблему, яка перешкоджала початку діалогу під час місії Легенди Зони.
- Виправлено проблему, коли Ріхтер не рухався під час місії Важке пробудження.
- Виправлено проблему, коли Далін міг бути відсутнім під час місії Хранителі порядку.
- Виправлено проблему, коли Шрам був відсутній на Депо під час місії Невидима загроза.
- Виправлено проблему, коли камера гравця блокувалася назавжди після однієї з сутичок в Зоні.
- Виправлено проблему, коли місія Сигнал надії не скасовувалася після початку місії Як у старі добрі.
- Виправлено проблему з неможливістю почати новий етап під час місії Мертва частота.
- Виправлено проблему, яка перешкоджала початку катсцени під час місії Повернення на Терикон.
- Виправлено проблему, яка спричиняла застрягання гравця в діалозі з Гонтою.
- Виправлено проблему, яка перешкоджала появі бандитів під час місії Жирний навар.
Підтримка модифікацій
- Підтримка виявлення конфліктів модів та сповіщення про них: спливаюче вікно в грі зі списком конфліктуючих модів
- Детальний дамп конфліктів (з інформацією про точні конфліктуючі вузли CFG) в AppData - Mod conflicts.csv
- Вибіркове завантаження (Zone Kit розділений на кілька частин: The Lesser Zone Kit, Zone Kit Editor, Cutscenes, World Map)
Інші оновлення
- Розмір детектора в інвентарі змінено на 1x1.
- Виправлено проблему, через яку опція NVIDIA Reflex Low Latency могла вимикатися після перезавантаження гри.
- Трохи перероблено візуальні ефекти артефактів і предметів.
- Виправлено 3D-аудіо з Dolby Atmos для навушників та інших просторових плагінів для Windows.
- Додано опцію вимкнення звуку хедшоту.
- Покращено чіткість озвучення поблизу від NPC.
- Додано іконки для залутаних, частково порожніх і нових схованок на карті.
- Розміщено трохи більше атачментів для зброї по всій Зоні.
- Покращено читабельність шрифтів для японської, китайської та корейської мов.
- Покращено деякі туторіали.

