S.T.A.L.K.E.R. 2 отримав патч 1.7 під назвою «Експедиція»
S.T.A.L.K.E.R. 2 отримав патч 1.7 під назвою «Експедиція»

S.T.A.L.K.E.R. 2 отримав патч 1.7 під назвою «Експедиція»

GSC Game World випустила новий масштабний патч для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Оновлення 1.7 отримало назву «Експедиція».

Новий патч додає новий рівень складності, нові аномалії, поліпшує A-life. Також розробники зробили багато чого «під капотом», щоб підвищити продуктивність на всіх платформах, налаштуваннях і графічних пресетах.

Список всіх змін (можливі спойлери сюжету)

Основні зміни

  • Виправлення та покращення системи A-Life
  • Рівень складності Майстер та Expedition Mode (Цей рівень складності можна вибрати тільки на початку гри)
  • Оновлення зіркості NPC та поведінки в бою
  • Оновлення характеристик інвентарю та спорядження
  • Перероблено системи витривалості та спринту
  • Нові аномалії
  • Покращення прицілювання на контролері
  • Імерсивний режим
  • Новий сценарій погоди Дрібний дощ
  • SD-карти з купонами

ШІ та Бойова система

  • Тепер неігрові персонажі й навіть мутанти б'ються за контроль над точками інтересу, блокпостами й локаціями (за винятком хабів). Крім того, вони завзято захищають свої лігва й території від особливо настирливих сусідів — сталкерів. Увірватися в гущу бою чи обійти його стороною? Вирішувати лише вам!
  • З оновленням 1.7 противникам стало важче помітити вас у високій траві чи очереті й цілитися крізь кущі. Перестрілки на болотах нарешті стануть чесними! Тепер можна використовувати рослинність на повну, але будьте обережні: що ближче ви підберетеся до ворогів, то вищий ризик, що вас помітять.
  • Виправлено деякі проблеми з некоректними локаціями NPC.
  • Покращено реакцію AI на ворожі дії гравця.
  • Оптимізація поведінки NPC під час викиду.
  • Виправлено проблему, коли A-Life NPC іноді відходили вбік після виявлення ворога.
  • Виправлено проблему, коли A-Life NPC не рухалися після завантаження збереження, зробленого по дорозі до укриття.
  • Виправлено проблему, коли NPC могли отримувати шкоду від вибухів, перебуваючи за кількома стінами.
  • Виправлено проблему, коли деякі кабани виглядали як людські NPC поблизу Малахіту, що спричиняло краш гри.
  • Виправлено проблему, коли контролер міг атакувати зомбованих підконтрольних NPC.
  • Виправлено проблему, коли NPC не реагували на постріли з Гаусс-гармати, що влучили поблизу них.
  • Налаштовано бойову поведінку бандитів у пролозі.
  • Виправлено анімації смерті мутантів у деяких конкретних випадках.
  • Виправлено проблему, коли NPC не поверталися до точки призначення після раптового бою.
  • Виправлено проблему, коли випадкові нейтральні сталкери ставали ворогами персонажа гравця.
  • Виправлено проблему, коли NPC застрягали в циклі анімації витягування зброї.
  • Виправлено проблему, коли NPC не могли стріляти по гравцю після того, як той підповз занадто близько в присіді.
  • Виправлено проблему, коли мутанти могли змінювати позицію під час стрибка в повітрі.
  • Виправлено проблему, коли деякі NPC не ховалися від викиду і гинули в локації Залісся.

Багфікси, краші, та оптимізація

  • Виправлено проблему, коли гравець міг миттєво померти після швидкого переміщення
  • Виправлено візуальні проблеми аномалій.
  • Виправлено проблему, коли гравець не міг встановити x8 приціл на Mark I EMR.
  • Виправлено проблему, коли апгрейди для M860 не відображалися.
  • Виправлено проблему із затримкою реакції мутантів при їх вбивстві.
  • Виправлено проблему, коли гра могла зависнути на початку викиду.
  • Виправлено проблему, коли гра зависала, якщо Скіф був перекинутий мутантами, коли сидів біля багаття.
  • Виправлено проблему, коли бекап-файли сортувалися випадково після повторного відкриття меню backup.
  • Виправлено проблему, коли курсор ставав некерованим після розміщення кастомного маркера геймпадом.
  • Виправлено проблему, коли повідомлення про отримання записів залишалися на екрані нескінченно.
  • Виправлено проблему, коли, якщо Numpad 5 та 2 були призначені для руху вперед/назад, обертання камери вгору/вниз також активувалося.
  • Виправлено проблему, коли деякі стальні гільзи на землі виглядали повністю чорними.
  • Виправлено проблему, коли деякі металеві об'єкти змінювали колір при наближенні.
  • Виправлено проблему, коли змінені кнопки для використання ПНБ не працювали під час діалогів.
  • Виправлено проблему, коли aim assist вимикався після відкриття меню паузи.
  • Виправлено проблему, коли гравець не міг активувати NVG за допомогою колеса миші під час підйому по драбині.
  • Виправлено проблему, коли псі-ефект залишався після виходу з небезпечної зони для деяких користувачів.
  • Виправлено проблему, коли деякі гравці могли ставати безсмертними після певної місії.
  • Виправлено проблему, коли дуже гучний звуковий ефект води чувся навколо НДІЧАЗ та навколо боліт.
  • Зменшено споживання ресурсів перед початком катсцен.
  • Оптимізація продуктивності при влучанні снаряда в поверхню.
  • Оптимізація продуктивності гранат.
  • Виправлено проблему, що спричиняла проблеми з продуктивністю для об’єктів всередині аномалій.
  • Виправлено проблему, коли ліхтар з'являвся над головою NPC з ПНБ.
  • Виправлено нескінченне завантаження на збереженнях, зроблених у барі.
  • Виправлено неможливість зробити два збереження поспіль після перезапису чи видалення попереднього.
  • Виправлено нескінченний екран завантаження на збереженнях, зроблених на базі Полудня.
  • Виправлено проблему, коли aim assist не працював після завантаження збереження.
  • Виправлено понад 90 крашів.

Оптимізація

  • Оптимізовані сітки листя (зміни в продуктивності можуть бути особливо помітні в Рудому лісі).
  • Оптимізовані матеріали листя.
  • Оптимізовані будівлі Ростока (полігони архітектури та поліпшення колізій).
  • Оптимізовані будівлі регіону Дуга (полігони архітектури та поліпшення колізій).
  • Оптимізація стрімінгу в найбільш інтенсивних локаціях (Залісся, Росток, Терикон).
  • Оптимізоване освітлення на Териконі, Заліссі, НДІЧАЗ, Ростоку.
  • Оптимізовані скелетні сітки NPC.
  • Оптимізовані груми.
  • Оптимізовані та скориговані скелетні сітки.
  • Оптимізована частота оновлення симульованих компонентів.
  • Оптимізоване оновлення елементів, що використовуються в контекстних діях.
  • Оптимізована симуляція одягу.
  • Оптимізоване оновлення анімації.

Основна сюжетна лінія, побічні місії та відкритий світ

  • Виправлено проблему, коли тіло Косого ставало недоступним для гравця, якщо його вбили без початку діалогу під час місії Голка в копиці сіна
  • Виправлено проблему, коли гравець міг потрапити на перший поверх Хімзаводу  з даху і не міг вийти під час місії Утеча з клітки.
  • Багато виправлень імерсивності для місії Школа життя.
  • Виправлено проблему, коли Шрам був відсутній у X17 лабораторії під час місії Образи абсолютної істини.
  • Виправлено проблему, коли всі діалоги з Вараном блокувалися, якщо гравець втратив репутацію після прийняття місії Угода з дияволом.
  • Виправлено проблему, коли гравець міг отримати вищу винагороду після завершення завдання від Мольфара.
  • Виправлено проблему, коли завдання вбити кровососа залишалося активним після вбивства під час місії Солов'їне полювання.
  • Виправлено проблему, коли гравець не міг продовжити місію Заповітне бажання.
  • Оптимізовано споживання ресурсів для катсцени з Даліним та Коршуновим  у кімнаті D2 під час місії Заповітне бажання.
  • Виправлено проблему, коли завдання не завершувалося після отримання координат підвалу під час місії Макове поле.
  • Виправлено проблему, коли гравець не міг отримати грошову винагороду від Солов'я після передачі йому ошийника собаки під час місії Собачий заклад.
  • Виправлено проблему, коли загін Варти міг загинути від викиду під час місії Відповіді коштують дорого.
  • Виправлено проблему, коли погода не змінювалася після певного етапу в грі.
  • Покращення дизайну для багатьох локацій.
  • Виправлено проблему, коли Жужа та Гонта не могли почати сварку в сцені, якщо останнього снорка вбили близько до Гонти.
  • Виправлено проблему, яка іноді перешкоджала Ріхтеру почати діалог під час місії Військовий кріт.
  • Виправлено проблему, яка спричиняла зникнення Агати після діалогу під час місії Заповітне бажання.
  • Виправлено проблему, яка перешкоджала завершенню завдання під час місії Останні приготування.
  • Виправлено проблему, яка іноді перешкоджала завершенню місії Щастя для всіх.
  • Виправлено проблему, яка перешкоджала початку діалогу під час місії Долиною смертної тіні.
  • Виправлено проблему, яка перешкоджала Шраму розпочати діалог під час місії Вічне сяйво.
  • Виправлено проблему, яка перешкоджала Дегтярьову почати діалог під час місії Військовий кріт.
  • Виправлено проблему, яка перешкоджала початку діалогу під час місії Легенди Зони.
  • Виправлено проблему, коли Ріхтер не рухався під час місії Важке пробудження.
  • Виправлено проблему, коли Далін міг бути відсутнім під час місії Хранителі порядку.
  • Виправлено проблему, коли Шрам був відсутній на Депо під час місії Невидима загроза.
  • Виправлено проблему, коли камера гравця блокувалася назавжди після однієї з сутичок в Зоні.
  • Виправлено проблему, коли місія Сигнал надії не скасовувалася після початку місії Як у старі добрі.
  • Виправлено проблему з неможливістю почати новий етап під час місії Мертва частота.
  • Виправлено проблему, яка перешкоджала початку катсцени під час місії Повернення на Терикон.
  • Виправлено проблему, яка спричиняла застрягання гравця в діалозі з Гонтою.
  • Виправлено проблему, яка перешкоджала появі бандитів під час місії Жирний навар.

Підтримка модифікацій

  • Підтримка виявлення конфліктів модів та сповіщення про них: спливаюче вікно в грі зі списком конфліктуючих модів
  • Детальний дамп конфліктів (з інформацією про точні конфліктуючі вузли CFG) в AppData - Mod conflicts.csv
  • Вибіркове завантаження (Zone Kit розділений на кілька частин: The Lesser Zone Kit, Zone Kit Editor, Cutscenes, World Map)

Інші оновлення

  • Розмір детектора в інвентарі змінено на 1x1.
  • Виправлено проблему, через яку опція NVIDIA Reflex Low Latency могла вимикатися після перезавантаження гри.
  • Трохи перероблено візуальні ефекти артефактів і предметів.
  • Виправлено 3D-аудіо з Dolby Atmos для навушників та інших просторових плагінів для Windows.
  • Додано опцію вимкнення звуку хедшоту.
  • Покращено чіткість озвучення поблизу від NPC.
  • Додано іконки для залутаних, частково порожніх і нових схованок на карті.
  • Розміщено трохи більше атачментів для зброї по всій Зоні.
  • Покращено читабельність шрифтів для японської, китайської та корейської мов.
  • Покращено деякі туторіали.

Источник материала
loader
loader