Супутникова інтернет-мережа Amazon отримує ребрендинг
Супутникова інтернет-мережа Amazon отримує ребрендинг

Супутникова інтернет-мережа Amazon отримує ребрендинг

Програма супутникового інтернету Amazon, що розвивається, більше не називається «Проект Куйпера». Тепер вона відома просто як «Лео». Зміна назви відбувається у зв'язку з тим, що компанія, видається, перемикає свою увагу з «необслуговуваних або недостатньо обслуговуваних» спільнот на отримання більших комерційних контрактів.

Супутникова мережа розробляється з 2019 року , і, як повідомляє Amazon, назва «Проект Куйпера» мала бути лише тимчасовою. Лео — це натяк на розташування мережі на так званій низькій навколоземній орбіті, яку в космічній галузі зазвичай називають «LEO».

Коли Amazon працювала над запуском перших супутників Койпера на початку цього року, компанія хвалилася , що проєкт є «ініціативою щодо розширення глобального доступу до широкосмугового зв’язку» з благородною «місією забезпечити швидкий та доступний широкосмуговий зв’язок» для громад, які не мають належного обслуговування традиційними інтернет-провайдерами.

Але, як раніше зазначав TechCrunch , компанія змінила мову, яку використовує для опису сервісу, в останні місяці, підписавши угоди з Airbus та JetBlue, що поставило мережу в більш відверту конкуренцію сервісу Starlink від SpaceX.

Amazon не відповів на запити про коментарі.

Архівна версія головної сторінки поширених запитань щодо проекту Kuiper, опублікована наприкінці 2024 року, розміщує вищезгадану «місію» щодо обслуговування цих спільнот у верхній частині публікації. Доступність згадується тричі, причому Amazon називає її «ключовим принципом проекту Kuiper».

«Amazon давно прагне низьких цін і має великий досвід у створенні популярних, недорогих пристроїв, таких як Echo Dot та Fire TV Stick», – йдеться у відповіді на запитання в архівному дописі про те, скільки коштуватиме сервіс Kuiper. «Ми застосовуємо подібний підхід до проекту Kuiper».

Це питання-відповідь про вартість тепер зникло з розділу поширених запитань Leo , і на сторінці немає жодної згадки про «доступність».

Формулювання у верхній частині нового розділу поширених запитань також відрізняється. У ньому йдеться, що Leo — це «низькоорбітальна супутникова мережа Amazon, розроблена для забезпечення швидким та надійним інтернетом клієнтів та громад поза межами досяжності існуючих мереж».

Хоча у поширених запитаннях Leo згадується, що погане з’єднання може «створити економічні труднощі для людей, підприємств та інших організацій, які працюють у необслуговуваних та недостатньо обслуговуваних частинах світу», компанія менш конкретно, ніж раніше, ставить ці спільноти на перше місце у своїй клієнтській базі.

Новий вебсайт Amazon Leo ще більш відверто заявляє про те, що надає пріоритет домашнім та комерційним інтернет-послугам. Він рекламує можливість здійснювати «безперебійні відеодзвінки, транслювати відео у форматі 4K» та «задовольняти інтернет-потреби всієї вашої родини», а також той факт, що Leo є «гнучким, масштабованим та готовим до використання підприємствами».

Ідея використання Leo «навіть у сільській та віддаленій місцевості» згадується майже як друга думка на головному вебсайті, і там немає жодної згадки про вартість чи доступність.

Попри все це, у четвер Amazon опублікував яскраве відео про зміну назви на X. Серед іншого, на ньому показано дитину, яка використовує комп’ютер для виконання домашніх завдань, професійних учасників дрифт-рейсингу, працівників швидкої допомоги на віддаленій дорозі, фермера, який користується планшетом, та пару, яка танцює в пральні. Разом з відео було написано: «Нова назва, та сама місія».

Источник материала
loader
loader