Порше представив електричний Кайєн потужністю 1139 кінських сил — найпотужніша дорожня модель в історії бренду
Порше представив електричний Кайєн потужністю 1139 кінських сил — найпотужніша дорожня модель в історії бренду

Порше представив електричний Кайєн потужністю 1139 кінських сил — найпотужніша дорожня модель в історії бренду

Оригінальний Cayenne значно підвищив продажі Porsche, і через 23 роки третье покоління залишається найпопулярнішою моделлю бренду. Тепер ця лінійка вступає в нову фазу з випуском електричної версії 2026 року, яка використовує досвід, отриманий під час розробки меншого Macan EV.Колісна база також довша, ніж у звичайного Cayenne, що забезпечує більше місця для ніг задніх пасажирів.На старті доступні дві моделі: Cayenne Electric та потужніший Cayenne Turbo Electric. Обидві мають повний привід, оснащені передовими технологіями та покликані змусити водіїв забути про двигуни внутрішнього згоряння.Cayenne Turbo Electric вартістю 163 000 доларів має двомоторну силову установку, яка генерує 844 к.с. у звичайному режимі. Кнопка Push-to-Pass на рульовому колесі додає ще 173 к.с. на 10 секунд.Базова модель Cayenne Electric вартістю 109 000 доларів розвиває 402 к.с. у звичайному режимі та до 435 к.с. з Launch Control. Вона розганяється до 100 км/год за 4,5 секунди.Обидві моделі мають високу ефективність рекуперації енергії, що дозволяє повертати до 600 кВт у акумулятор. Porsche заявляє, що в 97% випадків гальмування фізичні гальма не потрібні.Адаптивна пневматична підвіска є стандартною, а Turbo додатково отримує диференціал з векторним розподілом крутного моменту. Обидві моделі можна оснастити системою керування задньою віссю та активною підвіскою Porsche Active Ride.Новий акумулятор ємністю 113 кВт·год є серцем обох моделей. Завдяки архітектурі на 800 В та покращеному охолодженню, Cayenne Electric може заряджатися з потужністю до 400 кВт. Зарядка від 10% до 80% займає менше 16 хвилин.Porsche не став радикально змінювати силует Cayenne, а лише загострив його, запозичивши деякі елементи з Macan EV. Капот розташований нижче, фари стали вужчими, а двері отримали безрамкове скло.Ззаду встановлено світлодіодну стрічку з 3D-ефектом та підсвічуванням логотипу Porsche. Моделі Turbo Electric мають додаткові контрастні елементи кольору Turbonite.Коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0,25, що робить його одним з найбільш обтічних позашляховиків у своєму класі. Приховані аеродинамічні елементи та інтелектуальний спойлер допомагають зменшити опір та збільшити запас ходу.Інтер'єр Porsche CayenneЗадні пасажири отримують більше простору для ніг, електричне регулювання сидінь та панорамний дах з технологією рідких кристалів для зміни прозорості.Цифрова панель управління включає два великі OLED-екрани для приладів та мультимедіа. Опційно доступний 14,9-дюймовий дисплей для пасажира.Також пропонується проекційний дисплей з доповненою реальністю діагоналлю 87 дюймів, нова система голосового управління зі штучним інтелектом та оновлена система додатків з потоковим відтворенням та іграми. Фізичні кнопки для клімат-контролю та гучності збережено.Поставки Cayenne Electric в США почнуться в кінці літа 2026 року. До того часу будуть оприлюднені дані про запас ходу за стандартом EPA, а також можливо підтвердження появи середньої моделі Cayenne S потужністю близько 600 к.с.Для прихильників двигунів внутрішнього згоряння Porsche підтверджує, що звичайні та гібридні версії Cayenne залишаться в продажу щонайменше до 2030-х років.Електрифікація Cayenne демонструє, як Porsche поєднує свою спортивну спадщину з майбутніми технологіями. Перехід на електричну тягу для такої успішної моделі – це сміливий крок, який може вплинути на всю галузь. Збереження знайомого дизайну разом із революційними технологіями робить цей перехід більш плавним для традиційних клієнтів бренду, водночас пропонуючи їм переваги електромобілів наступного покоління.

Источник материала
loader