/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F6b3bfe02a231f5b9bbd55fa7e81020c0.jpg)
Китайські RAV4 від Toyota мають значно більший екран і значно нижчу ціну порівняно з вашими
Toyota представила дві адаптовані версії свого популярного позашляховика для китайського ринку, які виробляються спільними підприємствами: RAV4 від FAW та Wildlander від GAC. Обидві моделі мають унікальні комплектації, варіанти силових агрегатів та ціни, що робить їх дещо відмінними та значно доступнішими за глобальні аналоги.GAC Toyota Wildlander наслідує чистіший вигляд міжнародної RAV4 з решіткою радіатора кольору кузова та фарами у формі молота. Натомість FAW-Toyota RAV4 має більш агресивний стиль, запозичений з комплектацій Woodland і Adventure, але без рейок на даху. Жодна з версій не пропонує варіант GR Sport, тож шанувальникам потужних авто доведеться пошукати інші моделі.Обидва позашляховики базуються на 18- або 20-дюймових литих дисках, а невеликі відмінності в бамперах створюють різницю в загальній довжині. Wildlander має довжину 4600 мм, тоді як RAV4 — 4620 мм.Найбільша відмінність від глобальних моделей — технологічне оснащення. Плаваючий 15,6-дюймовий сенсорний екран із програмним забезпеченням для Китаю поєднується з 8,8-дюймовою цифровою панеллю приладів та опціональним 26,4-дюймовим проекційним дисплеєм. Для порівняння, глобальні версії, включно з американською, обмежуються екранами 10,5 або 12,9 дюймів та 12,3-дюймовою панеллю приладів.GAC-Toyota вже оприлюднила повні специфікації для Wildlander, а FAW-Toyota незабаром очікується з подробицями для RAV4. До основних опцій входять панорамний люк, напіванілінові шкіряні сидіння з підігрівом та вентиляцією, багатофункційний підлокітник, двозонний клімат-контроль, 64-кольорове підсвічування, розпізнавання обличчя, голосове керування та багажний відсік об’ємом 749 літрів.Обидві моделі побудовані на оновленій платформі TNGA-K. Найсуттєвіша відмінність від глобальної лінійки RAV4 полягає в наявності традиційного неелектрифікованого варіанту для китайських покупців. Двигуни включають 2,0-літровий бензиновий агрегат потужністю 169 к.с., а також два гібриди: 2,0-літровий на 193 к.с. та 2,5-літровий з повним приводом E-Four на 236 к.с. Плагін-гібрид поки що недоступний, але ситуація може змінитися згодом.GAC-Toyota Wildlander коштує від ¥169,800 до ¥230,800, що приблизно становить $23,900–$32,500. Для порівняння, гібридна RAV4 в США стартує з $31,900, а в Австралії — з AU$45,990. Оновлена лінійка RAV4 ще не надійшла в продаж у Японії чи Європі.Ціна є ключовим фактором у конкурентному китайському ринку, де Toyota намагається зберегти лідерство, пропонуючи локалізовані продукти. Відсутність плагін-гібридів може стати тимчасовим недоліком, враховуючи зростаючий попит на електромобілі в регіоні. Подібна стратегія дозволяє компанії гнучко реагувати на місцеві вподобання, не втрачаючи глобальної уніфікації виробництва.
