/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fa0092a4a05c4b79502c66ee68c2fbae1.jpg)
BYD відмовляється від своєї дивної обертової дисплейної системи
Китайський автовиробник BYD, який активно розширює свою присутність на світовому ринку, відмовляється від однієї зі своїх найвідоміших особливостей — обертових екранів мультимедійної системи. Нова модель Atto 2, яка незабаром з’явиться на ринку, матиме дисплей, зафіксований у ландшафтному режимі. Це рішення пов’язане з обмеженнями, які створює портретна орієнтація для таких популярних додатків, як Apple CarPlay та Android Auto.Віце-президент компанії Stella Li пояснила, що, хоча клієнти цінують можливість обертання екрана, на практиці він використовується рідко. Крім того, ландшафтний режим є більш зручним для інтеграції з сервісами Google та Apple. В інтерв’ю виданню Autocar вона зазначила:За словами представників BYD, портретний режим екрана був зручнішим для навігації та використання в стаціонарному положенні. Однак більшість водіїв, які тестували автомобілі марки, віддавали перевагу ландшафтній орієнтації, оскільки саме такий формат використовується в більшості сучасних авто. Крім того, Apple CarPlay та Android Auto працюють виключно в ландшафтному режимі.Stella Li також повідомила, що BYD планує активізувати партнерство з такими компаніями, як Apple та Google, що робить логічним перехід до простішого та зручнішого інтерфейсу. У 2026 році бренд має масштабні плани для європейського ринку. Керівник регіонального відділення заявив, що компанія подвоїть свою роздрібну мережу в Європі, плануючи мати близько 1000 точок продажу.Ці зміни свідчать про те, що BYD адаптується до глобальних тенденцій та потреб клієнтів, відмовляючись від технологій, які не знаходять широкого застосування. Перехід на ландшафтні екрани дозволить краще інтегрувати популярні сервіси та забезпечити більш звичний досвід для водіїв. Очікується, що ця стратегія посилить конкурентоспроможність бренда на європейському ринку, де зручність та функціональність відіграють ключову роль у виборі автомобіля.

