Renault Trucks представляє Master для будівельників
Renault Trucks представляє Master для будівельників

Renault Trucks представляє Master для будівельників

Renault Trucks розширює лінійку легких комерційних автомобілів моделями Master Propulsion та Master Red Edition Offroad, призначеними для складних умов експлуатації, у тому числі будівельників.

Master Propulsion оснащується заднім приводом, який підвищує стійкість та збільшує повну масу автомобіля до 4,5 т. Радіус повороту 14,9 м полегшує маневрування на вузьких будівельних майданчиках чи міських умовах.

Версія фургона пропонує об’єм завантаження до 17 м куб. Доступні версії повною масою 3,5 або 4,5 т з одинарними задніми колесами для далеких перевезень або здвоєними, що забезпечують підвищене тягове зусилля.

Renault Trucks представляє Master для будівельників - Фото 1

Варіант шасі з кабіною, доступний виключно зі здвоєними колесами, забезпечує відмінну стійкість навіть при максимальному навантаженні. На ньому можливо встановити різні типів кузовів – від самоскида до рефрижераторного або промтоварного фургону до 22 м куб.). Версія L3 підходить для будівельників та майстрів. А довгобазна версія (L4) з бортовою платформою буде оптимальна для транспортування будівельних риштувань. Доступна тримісна кабіна або екіпажна, що вміщає до семи осіб

В якості опції Master Propulsion може бути оснащений коробкою відбору потужності (PTO), що забезпечує пряме підключення до допоміжного обладнання, як-от холодильна установка або генератор. Блокування заднього диференціала покращує зчеплення при їзді по бруду чи снігу.

Нарешті, для найскладніших умов експлуатації можна замовити пакет Construction+, який включає підресорене сидіння водія, сталевий захист двигуна, поручні та міцніші матеріали салону.

Renault Trucks представляє Master для будівельників - Фото 2

Друга нова модель – Master Red Edition Offroad оснащується переднім приводом та призначена для легких будівельних робіт. Вона пропонується у варіантах фургон, а також як шасі з кабіною, у тому числі екіпажною.

У стандартну комплектацію входить посилена задня підвіска. Збільшений дорожній просвіт у задній частині на 50 мм, а також передня підвіска із збільшеним ходом (опція) покращує прохідність на нерівностях.

Автомобіль стандартно оснащується механічною коробкою, а за доплату і 9-ступеневим автоматом. Також доступна повністю електрична версія для роботи на будівельних майданчиках із нульовим рівнем викидів.

Renault Trucks представляє Master для будівельників - Фото 3

Наявні спеціальні захисні елементи: сталевий піддон двигуна, передні та задні бризковики, захисні арки коліс та металевий поручень з боку водія. У салоні застосовується легкомийна оббивка зі штучної шкіри та гумові килимки. Відомий дизайн підкреслюється чорними сталевими дисками та відповідним оздобленням.

Renault Trucks представляє Master для будівельників - Фото 4

Источник материала
loader
loader