У Києві на форумі обговорили результати впровадження комплексної моделі безпечного освітнього середовища
У Києві на форумі обговорили результати впровадження комплексної моделі безпечного освітнього середовища

У Києві на форумі обговорили результати впровадження комплексної моделі безпечного освітнього середовища

У Києві під час Форуму партнерства «Безпечне освітнє середовище в умовах війни: політики та практики» обговорили результати впровадження комплексної моделі безпечного освітнього середовища.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Фонд Президента України.

Подія, організована Представництвом ЮНЕСКО в Україні у співпраці з Фондом Президента України з підтримки освіти, науки та спорту та Міністерством освіти і науки України, стала платформою для презентації результатів дворічного пілотного проєкту, що змінює підходи до безпеки в українських закладах освіти.

У Києві на форумі обговорили результати впровадження комплексної моделі безпечного освітнього середовища - Фото 1

Захід об’єднав державних лідерів, міжнародних партнерів, освітніх управлінців, експертів і представників громад навколо ключової теми: як захистити освіту і забезпечити безпеку для дітей та педагогів навіть у прифронтових регіонах.

У Києві на форумі обговорили результати впровадження комплексної моделі безпечного освітнього середовища - Фото 2

«Забезпечення безперервного доступу до освіти та повернення дітей до очного навчання є стратегічним пріоритетом держави. Адже школа в умовах війни стає не просто місцем отримання знань, а осередком стабільності, соціалізації та психологічної підтримки», - ідеться у повідомленні ФПУ.

Учасники форуму обговорили результати впровадження комплексної моделі безпечного освітнього середовища. Проєкт реалізовувався протягом 2023–2024 років у 12 громадах Житомирської та Одеської областей. Він охопив 244 заклади освіти, понад 38 000 дітей та 7 400 освітян.

У Києві на форумі обговорили результати впровадження комплексної моделі безпечного освітнього середовища - Фото 3

Модель, розроблена на запит держави, базується на трьох ключових компонентах: фізичній безпеці (облаштування укриттів, технічне оснащення), психологічній стійкості (супервізія для фахівців, навчання навичок саморегуляції) та інституційній спроможності (алгоритми дій у надзвичайних ситуаціях).

Ключовим елементом програми стала панельна дискусія «Політика безпеки в освіті: національні рішення для системних змін», яку модерувала радниця-уповноважена Президента України з питань Фонду Президента України з підтримки освіти, науки та спорту Ольга Будник. Особлива роль фонду — це координація партнерів, формування бачення та впровадження інноваційних рішень для безпечного навчання.

Ольга Будник
Ольга Будник

«Безпечне освітнє середовище — це не про окрему інфраструктуру чи процедури. Це про взаємодію, відповідальність і спроможність кожної громади, вчителів, поліції, рятувальників та медиків спільно діяти у складних умовах. Сьогодні ми презентуємо не просто теоретичні напрацювання, а модель, яка пройшла випробування реальністю: прозору, передбачувану і життєздатну. Ми створюємо нову освітню культуру — де безпека, підтримка і турбота стають так само важливими, як і знання. Наша мета — масштабувати цю модель на всю країну, щоб вона стала стандартом для кожної української школи», — зазначила Будник.

Як повідомляв Укрінформ, у Києві відбувся другий Міжнародний форум «Роль жінок задля досягнення миру», під час якого експерти, представники державного сектору, міжнародні партнери обговорили практичні шляхи розширення можливостей жінок у секторі безпеки та оборони.

Фото: presidentfund.gov.ua

Теги по теме
Киев Дети Образование
Источник материала
loader
loader