/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F6474deae95a82719cc85836764c56dd9.jpg)
Керівник Ford натякає на доступний спортивний седан з заднім приводом
Генеральний директор Ford Джим Фарлі натякнув на можливість появи нового електричного седана. Мова йде про високопродуктивну модель, яка може бути побудована на новій платформі для електромобілів. Керівник компанії впевнений, що ринок седанів залишається дуже великим.Продуктова дорожня карта Ford за останній час зазнала змін: компанія скасувала або відклала низку майбутніх моделей. Більшість із них були повністю електричними, зокрема, були скасовані трирядні електромобілі, а виробництво пікапа F-150 Lightning нещодавно було призупинено – принаймні, тимчасово.Незважаючи на це, Ford не збирається відмовлятися від електромобілів. Навпаки, компанія працює над середньорозмірним пікапом, запуск якого заплановано на 2027 рік, і він буде використовувати абсолютно нову Універсальну платформу для електромобілів. Згодом ця платформа ляже в основу цілої «сімейства доступних автомобілів».Це сімейство може включати задньопривідний, високопродуктивний, але доступний седан. Саме про нього натякнув Джим Фарлі у відео, опублікованому нещодавно, але знятому ще кілька місяців тому під час Monterey Car Week.Керівник сказав небагато, але дав зрозуміти, що ця загадкова модель має чистий силует, а також «круту систему закриття» ззаду, яка дозволяє перевозити багато речей. Це натякає на те, що автомобіль може бути ліфтбеком-седаном, що розширить його привабливість в епоху кросоверів.Більше про автомобіль поки що невідомо, але Ford натякає на седан Mustang ще з 2022 року. Також повідомлялося, що компанія показувала дилерам рендерінг у 2024 році, і, ймовірно, саме про нього й говорить Фарлі.Він зазначив, що попередні покоління седанів Ford провалилися в Америці, оскільки були побудовані на європейських платформах за європейськими стандартами. Це призвело до дорогих автомобілів, які коштували компанії великих грошей.Фарлі також зауважив, що Bronco і Maverick ніколи б не з’явилися, якби компанія продовжувала виробляти Fusion. Він пояснив, що кошти від продажу легкових автомобілів були інвестовані в інші напрямки. Цей крок виявився мудрим, і Ford зосередився на «солодкій зоні» з Bronco, Mustang та Raptor.В іншій частині інтерв’ю Фарлі висловив захоплення китайським електромобілем Xiaomi SU7. Він також розповів про свою мрію створити позашляховий суперкар.
Наразі це лише розмови, і Ford стикається з проблемами у втіленні своїх планів. Крім невдач з електричними моделями в Америці, перезапуск європейського бізнесу компанії, що спирається на перебрендовані Volkswagen, також йде не гладко. До цього додаються 138 відкликань автомобілів, і їхня кількість продовжує зростати.Повідомлення про можливий доступний седан з високими динамічними характеристиками з’являються в той час, коли багато виробників зосереджуються на кросоверах та позашляховиках. Це може свідчити про спробу Ford заповнити нішу, яку вони самі ж і звільнили кілька років тому. Успіх такої моделі буде залежати не лише від технічних характеристик та ціни, але й від здатності компанії ефективно виконувати свої плани в умовах поточних організаційних та технічних викликів. Ринок електричних седанів поступово нагрівається, і поява нового гравця від великого американського бренду може значно оживити конкуренцію.

