/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F719a48baae55b0f3ea59591af9db8546.jpg)
Бензиновий Mustang від Ford продавався майже на рівні з усією їхньою електричною лінійкою, що виглядає досить незручно
Чи залишається 61-річний бензиновий Mustang актуальним у 2025 році? Свіжі дані про продажі свідчать, що американські водії так вважають. Легендарний автомобіль, який Ford виробляє ще з часів The Beatles, тепер конкурує майже на рівних з усією електричною лінійкою компанії, і ця гонка виявилася на диво напруженою.Згідно з новим звітом Ford про продажі за листопад, бензиновий Mustang було продано в кількості 4 207 одиниць, тоді як три електричні моделі компанії разом досягли лише 4 247 продажів. Різниця становить лише сорок автомобілів.Продажі Mustang злетіли на 78,6 відсотків порівняно з листопадом минулого року, тоді як електромобілі втратили майже стільки ж позицій.Щоб бути справедливими до електромобілів, порівняння виглядає більш прикрим у короткостроковій перспективі, ніж за весь рік. За підсумками року електричні моделі Ford досягли 78 556 продажів, тоді як Mustang відстає з показником 40 870.Тим не менш, електрична лінійка демонструє падіння на 7,3 відсотка порівняно з аналогічним періодом минулого року, тоді як Mustang залишався відносно стабільним, зменшившись лише на 1,6 відсотка.Однак американські водії не знехтували електрифікацією повністю. Продажі гібридів у листопаді зросли на 13,6 відсотка до 16 301 одиниці, а за рік збільшилися на 19,4 відсотка до 206 497. Це означає, що Ford продав утричі більше гібридів за 2025 рік, ніж електромобілів.
Окрім драми навколо бензину та електроенергії, було кілька інших помітних моделей. Explorer яскраво проявив себе на ринку позашляховиків з величезним приростом у листопаді на 41,5 відсотка та майже 20 226 продажами, незважаючи на те, що цього року модель святкує свій шостий день народження.Ranger також показав себе дуже добре, зробивши стрибок на 35,8 відсотка, оскільки середньорозмірний пікап продовжує своє повернення.Maverick — ще один зірковий виконавець. Його продажі за місяць зросли на 43,3 відсотка, а за рік — майже на 12 відсотків. З боку Lincoln ситуація була менш радісною: продажі бренду в листопаді впали на 12,3 відсотка, хоча Navigator за перші 11 місяців 2025 року зріс на 42,9 відсотка.Ці цифри підкреслюють складну динаміку ринку, де традиційні моделі, особливо з двигунами внутрішнього згоряння та гібридними установками, продовжують демонструвати стійкість, тоді як повністю електричні автомобілі стикаються з викликами, особливо після зміни державних стимулів. Успіх таких моделей, як Explorer, Ranger та Maverick, свідчить про те, що споживачі цінують універсальність та перевірену надійність. Майбутнє електричного портфеля Ford, ймовірно, залежатиме від подальшого розвитку інфраструктури, технологій акумулюваторів та загальної економічної кон’юнктури, яка впливає на готовність покупців переходити на нові технології.

