Стартувало виробництво Mercedes-Benz eActros 400 другого покоління
На початку грудня на заводі Mercedes-Benz у Верті розпочався випуск електровантажівок eActros 400 наступної генерації. В їх основі лежить модель eActros 600, яка виробляється з кінця 2024 року.
На відміну від машин eActros 400 першого покоління, які виготовлялися в окремому центрі Future Truck Center у Верті, нові «чотирисоті» виробляються на основній лінії, разом із дизельними вантажівками, починаючи від рам і закінчуючи остаточним складанням. Це дозволяє зробити оптимізувати виробництво й зробити більш гнучким.
З інших заводів Mercedes-Benz – у Мангеймі, Касселі та Гаггенау надходять такі важливі компоненти як електрична вісь, комплектуючі трансмісії та так званий передній блок. Останній складається з низько- та високовольтних елементів і встановлюється на місце ДВЗ.
еActros 400 будуть доступні як сідельний тягач або шасі для різних кузовів, зокрема бортових. Машину можна замовити з двома варіантами кабіни: традиційною або аеродинамічною ProCabin, яка зовні відрізняється відсутністю звичної радіаторної решітки.
На модель eActros 400 встановлюється два блоки акумуляторних батарей сумарною ємністю 414 кВт. У результаті частково завантажена машина 6х2 з кузовом-фургоном має запас ходу близько 480 км. Стандартна зарядка на 400 кВт через CCS2 дозволяє наповнити батареї з 10 до 80% ємності всього за 46 хвилин. Важливо, що eActros 400, на відміну від моделі eActros 600 – з трьома батарейними блоками, є набагато легшим. У результаті машина може перевозити на 3 т більше і за корисним навантаженням у 25 т наближається до дизельних побратимів
Зазначимо, що за підсумками третього кварталу Mercedes-Benz Truck займає 50% європейського ринку електровантажівок важкого класу, лідируючи вже другий квартал поспіль. І розширення модельного ряду, без сумніву, дозволить зміцнити ці позиції.

