Вперше автівки купують в Китаї кардинально змінили свої уподобання щодо машин
Вперше автівки купують в Китаї кардинально змінили свої уподобання щодо машин

Вперше автівки купують в Китаї кардинально змінили свої уподобання щодо машин

Ринок електричних транспортних засобів у Китаї не просто зростає, а еволюціонує швидше, ніж більшість може усвідомити. З появою нових моделей на неймовірній швидкості, місцеві автовиробники не просто йдуть в ногу з глобальними трендами, а самі їх задають.І вони не будують електромобілі у вакуумі. Внутрішній попит, особливо серед молоді та тих, хто купує перше авто, штовхає цю зміну вперед.Виявляється, що все більше таких покупців схиляються саме до електрики. Нещодавнє дослідження Bloomberg Intelligence показало, що 47 відсотків потенційних покупців першого автомобіля в країні планують придбати електромобіль протягом наступних 12 місяців. Це різкий стрибок порівняно з 25 відсотками у лютому.Якщо розширити охоплення і включити всіх потенційних покупців автомобілів у країні, тренд зберігається. Цілих 52 відсотки тепер заявляють, що мають намір обрати електромобіль як наступний транспортний засоб, порівняно з 34 відсотками ще у лютому та березні 2024 року.Інтерес до електромобілів зі збільшеним запасом ходу, які пропонують додаткові кілометри завдяки бортовому генератору чи подібній технології, також набирає обертів. Згідно з останніми даними, 8 відсотків опитаних покупців заявили, що розглянули б такий варіант для наступної покупки.Цікаво, що опитування Bloomberg також виявило, що плаг-ін гібриди швидко втрачають позиції. Лише 12 відсотків респондентів тепер розглядають їх для наступного авто, що є різким падінням з 23 відсотків у лютому.Звичайні гібриди відступили ще далі. Колись розглядані як розумний середній варіант, їхня частка впала з 15 відсотків у лютому до всього 9 відсотків у листопаді.Однак попит на традиційні автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння не зник, що є певною несподіванкою. 19 відсотків заявили, що оберуть модель з ДВЗ для наступного авто. Варто зазначити, що в опитуванні взяли участь лише 1000 осіб, тому робити остаточні висновки на основі такої невеликої вибірки важко.Виставка електромобілів у КитаїЗа словами аналітика Bloomberg Intelligence Джоанни Чен, конкурентні ціни на електромобилі в Китаї сприяли винятково сильному попиту на них.Концепт електромобіля ArcfoxТака динаміка свідчить про глибоку трансформацію споживчих уподобань, яка ґрунтується не лише на екологічній свідомості, але й на економічній доцільності. Досягнення цінового паритету зробило електричний транспорт доступнішим широкому загалу, що є ключовим фактором для масового ринку. Успіх місцевих компаній, таких як Huawei та Xiaomi, у цьому секторі підкреслює, як технологічні інновації та знання споживача переплітаються, формуючи нову реальність автомобільної промисловості, де традиційні гіганти можуть опинитися в ролі наздоганяючих. Це також ставить нові виклики перед європейськими та американськими виробниками, яким доведеться знаходити способи конкурувати не лише в технологіях, але й у собівартості, щоб утримати свої позиції на глобальному ринку.

Источник материала
loader