Новий концепт-кросовер Fiat став реальністю, і його стрімка лінія даху — не найцікавіша особливість
Новий концепт-кросовер Fiat став реальністю, і його стрімка лінія даху — не найцікавіша особливість

Новий концепт-кросовер Fiat став реальністю, і його стрімка лінія даху — не найцікавіша особливість

Fiat знову привертає увагу, цього разу кросовером, який розширить лінійку моделей Panda. Нова модель зберігає характер Panda, але отримала більші габарити та швидкісний силует фастбек.Нещодавно на парковці були помічені два закамуфльовані прототипи серійної версії концепту Fastback 2024 року. Вони дозволили краще розгледіти екстер’єр і вперше зазирнути всередину салону. Останні тестові автомобілі втратили частину камуфляжу, відкриваючи більше деталей.Світлодіодні фари виглядають схожими на ті, що встановлені на Grande Panda, але вони вужчі та мають сльозоподібні розширення для більш сучасного вигляду. Вони обрамляють приховану решітку радіатора, на якій, як очікується, будуть піксельна графіка та ретроемблема Fiat, як у молодшої моделі.Також можна побачити нижній повітрозабірний отвір бампера та дискретну захистну пластину з металевим покриттям. Один із прототипів має червоний кузов та встановлені на нього чорні сталеві диски. Якщо це базова комплектація, то в серійній версії вони, ймовірно, будуть поєднуватися з декоративними кришками.З бокового вигляду видно стандартні дверні ручки та рельєфні крила, які додають виразності кузову. Що важливіше, скляна частина даху та металеві панелі виглядають відмінними від тих, що використовуються на спорідненій моделі Citroen Basalt, яка вже продається на таких ринках, як Південна Америка та Індія.Безперечно, ключовою особливістю Fastback є його задня частина, де похила лінія даху зустрічається з тонкими світлодіодними ліхтарями, створюючи чистий, звужуючийся силует. Один із прототипів позбувся щільного камуфляжу, відкриваючи заднє скло та інтегрований спойлер у формі качиного хвоста. Решта задньої частини виконана більш прямою, з кубічними поверхнями, широкою дверима багажника та номерним знаком, розташованим на задньому бампері.Загалом модель відчувається природною еволюцією оригінального концепту, хоча його дизайн, як це зазвичай буває для серійних авто, став помірнішим. Якщо орієнтуватися на Grande Panda, можна очікувати, що в екстер’єрі буде кілька ігрових “великодніх яєць”, які, ймовірно, будуть віддавати данину класичній емблемі Fiat з чотирма смугами.Салон Fiat Panda FastbackНа диво, інтер’єр одного з прототипів не був прикритий. Компонування салону відрізняється як від Grande Panda, так і від його механічних родичів — Opel Frontera та Citroen C3 Aircross.Приладова панель поєднує компактний цифровий щиток приладів з більшим центральним екраном мультимедійної системи. Під ним панель прикрашена обробкою під шкіру, тоді як глянцевий чорний пластик обрамляє овальну центральну консоль, створюючи контраст.У нижній частині консолі розташований ряд фізичних кнопок, а селектор автоматичної коробки передач, схоже, є тим самим вузлом, що використовується в кількох моделях Stellantis.Серед інших особливостей — двоспіцеве кермове колесо, яке має ту саму форму, що й в Opel Frontera, а також нові сидіння з квадратним малюнком та напівінтегрованими підголівниками.Двигун та шасі Fiat FastbackЯк і решта майбутнього сімейства Panda, фастбек буде побудований на бюджетній платформі Smart Car. Очікується, що модель пропонуватиметься з бензиновими, м’якими гібридними та повноцінно електричними силовими установками, які, найімовірніше, будуть спільними з вищезгаданими кросоверами Citroen та Opel.Fiat планує пропонувати цю модель на ринках Європи та Південної Америки, а офіційна презентація очікується на початку 2026 року. Через рік до неї може приєднатися модель з традиційнішою формою — позашляховик з більш кубічною задньою частиною та додатковим багажним простором.Ходять чутки, що ця модель може відродити ім’я Multipla і конкурувати з такими автомобілями, як Dacia Duster та Bigster.Поява Fastback чітко демонструє стратегію Fiat щодо оновлення та розширення своєї лінійки доступних автомобілів. Використання спільної платформи Stellantis дозволяє запропонувати різноманіття силових агрегатів, що критично важливо для сучасного ринку. Успіх цієї моделі може значно посилити позиції бренду, особливо в сегменті компактних кросоверів, де конкуренція за останні роки стала надзвичайно жорсткою. Запланований вихід на різні континентальні ринки також свідчить про глобальні амбіції компанії.

Источник материала
loader