Нова Bugatti отримає інноваційну твердотілу батарею
Нова Bugatti отримає інноваційну твердотілу батарею

Нова Bugatti отримає інноваційну твердотілу батарею

Хорватська компанія Rimac веде розробку нового твердотілого акумулятора, який буде легшим, безпечнішим і зможе заряджатися швидше за нинішні аналоги. Планується, що батарея надійде на озброєння нового гіперкара Bugatti.

Нагадаємо, що у 2021 році Porsche та Rimac Automobili заснували спільне підприємство Bugatti Rimac. Rimac Automobili отримав контрольний (55%) пакет акцій, а Porsche – 45%. І сьогодні СП активно працює над створенням нової моделі легендарного бренду Bugatti.

Нова Bugatti отримає інноваційну твердотілу батарею - Фото 1

В порівнянні з гігантами акумуляторної індустрії з Китаю та Південної Кореї, Rimac Technology є досить скромним гравцем. Однак це не заважає компанії розробляти технології електромобілів наступного покоління. Серед найамбіційніших проєктів Rimac – твердотільна батарея, яка потенційно може забезпечити енергією майбутню модель Bugatti, яку очікують у найближчі п’ять років.

Нова Bugatti отримає інноваційну твердотілу батарею - Фото 2

Зараз Rimac Technology працює зі спеціалістами з композитних матеріалів з Mitsubishi та розробником твердотілих компонентів ProLogium над створенням свого нового акумулятора. Прототип батареї є блоком місткістю 100 кВт-год, який важить на 30 кг менше, ніж аналоги. Rimac стверджує, що він забезпечує на 20-30 відсотків більшу щільність енергії, а довгострокова мета – досягти цінового паритету зі звичайними осередками NMC до 2035 року. Випробування нових батарей розпочнуться найближчим часом, а їх використання у серійному виробництві заплановано на 2030 рік, коли з’явиться новинка від Bugatti.

Нова Bugatti отримає інноваційну твердотілу батарею - Фото 3

Ще однією важливою розробкою Rimac Technology є електромости (e-axles), які поєднують електродвигуни, редуктори та електроніку в єдиний компактний модуль. Електромости можна використовувати в автомобілях із переднім, заднім або повним приводом. Потужність такого модуля може змінюватись від 200 до 470 к.с., що дозволяє застосовувати їх на машинах різних класів. Електромости Rimac вже закуповують Porsche та BMW, а також саудівський стартап Ceer.

Нова Bugatti отримає інноваційну твердотілу батарею - Фото 4

Майбутній позашляховик Ceer буде оснащений заднім електромістом Rimac з вихідною потужністю, порівнянною з потужністю заднього двигуна Rimac Nevera (1288 к.с.), при цьому сам модуль важить всього 132 кг, що на 66 кг легше, ніж установка в Nevera. Але в Rimac вже працюють над створенням полегшеної версії електромоста вагою всього 48 кг та потужністю близько 500 к.с.

Источник материала
loader
loader