/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F0d60acdeecdaf9cc9d9fde4a7444e8a4.jpg)
Покупці все частіше відмовляються від електромобілів на користь бензинових авто
Перехід автомобільної промисловості на електромобілі не був очікуваним як безпроблемний, але останні зміни в настроях покупців свідчать, що цей перехід може зустрічати більше опору, ніж передбачалося. Згідно з новим дослідженням, дедалі більша кількість покупців автомобілів знову схиляється до вибору машин із двигунами внутрішнього згоряння, що змінює частину імпульсу, який електромобілі набули в останні роки.Звіт від професійної сервісної фірми EY вказує, що упровадження електромобілів у всьому світі сповільнюється, частково через зміни в політиці, такі як ті, що нещодавно були прийняті в Сполучених Штатах.Це не єдиний несподіваний висновок з цього дослідження. У звіті EY також зазначається, що бажання покупців нових та вживаних автомобілів придбати акумуляторний електромобіль впало на 10 відсотків, становлячи лише 14 відсотків загалом.Перспектива для гібридних моделей також не дуже яскрава. Інтерес до цих моделей знизився на 5 відсотків і тепер становить 16 відсотків. І серед тих, хто ще розглядає можливість покупки електромобіля, більше третини, або 36 відсотків, заявляють, що або переосмислюють своє рішення повністю, або планують відкласти покупку, посилаючись на геополітичні події як на основний фактор.Існує можливість, що ця тенденція триватиме. Менше ніж через рік після початку другого терміну президента Трампа вже впроваджено кілька змін у політиці, які є більш сприятливими для автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Очікується, що ці заходи вплинуть як на поведінку споживачів, так і на виробництво автовиробників у найближчі роки.
На початку цього місяця було офіційно скасовано стандарти CAFE, що відкрило двері для автовиробників у виробництві більшої кількості моделей із двигунами внутрішнього згоряння. Автовиробники стверджують, що це відповідає реальному попиту споживачів, заявляючи, що американці все ще значною мірою віддають перевагу цим автомобілям перед електричними аналогами.Подібне переналаштування спостерігається і в Європі. Два роки тому Європейський Союз оголосив плани фактично заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння до 2035 року.Однак ця заборона, схоже, дедалі ймовірніше буде пом’якшена, що відкриє двері для гібридних моделей та автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння, які використовують електронне паливо, для продажу після 2035 року. Це, безсумнівно, матиме значний вплив на продажі електромобілів у всьому регіоні.
Ці дані свідчать про складний і нелінійний характер глобального переходу на електромобілі. Попит формується під впливом не лише технологічних можливостей та екологічної свідомості, але й економічних факторів, державної політики та геополітичної ситуації. Зростання інтересу до традиційних двигунів може бути тимчасовою реакцією на невизначеність, але також може вказувати на більш глибокі проблеми, такі як доступність інфраструктури для заряджання, вартість електромобілів та тривалість їх служби. Майбутнє автомобільної промисловості, ймовірно, буде більш різноманітним, ніж передбачалося, з паралельним існуванням та розвитком різних типів силових установок ще тривалий час.

