Електромобіль M3 від BMW може бути безшумним, але він створений, щоб викликати захват
Електромобіль M3 від BMW може бути безшумним, але він створений, щоб викликати захват

Електромобіль M3 від BMW може бути безшумним, але він створений, щоб викликати захват

Очікується, що електричний M3 отримає чотири двигуни та 700 кінських сил. Дизайн Neue Klasse додасть компактні решітки радіатора та сучасні обводи кузова. Розкриті крила та сміливий передок надають цьому електромобілю серйозної присутності.Повністю електричний BMW M3 більше не є лише концепцією для обговорень на форумах. Він набуває форм у реальному світі, і останні шпигунські фото дають найчіткіше уявлення про майбутній суперседан від BMW.Ідея повністю електричного M3 може засмутити деяких традиціоналістів, але панікувати немає потреби. Поряд з цією електричною версією, BMW продовжить пропонувати M3 з двигуном внутрішнього згоряння, який успадкує той самий турбований рядний шестициліндровий двигун від поточної моделі без повної гібридизації. Пуристи не залишаться осторонь.Електрична версія, можливо, під назвою iM3, буде побудована на новій платформі i3, яка дебютує наступного року як переосмислена електрична серія 3-Series. Як і в тій моделі, M-варіант дотримуватиметься філософії дизайну Neue Klasse. Це означає відмову від поляризуючої решітки радіатора поточного M3 на користь чогось більш витонченого та, можливо, більш цілісного.Судячи з останнього прототипу, фари виглядають майже серійними. Денні ходові вогні чисто інтегровані в блоки фар і точно вирівняні з переробленими нічними решітками. Тут відчувається сильне почуття вирівнювання, буквально та візуально, що не завжди було характерно для останніх моделей BMW.Також важко не вразитися тим, накаким м’язистим виглядає цей прототип. Передні та задні колісні арки виглядають дуже широкими, надаючи йому надзвичайно агресивний вигляд, що ідеально підходить для моделі з літерою M. Він, можливо, не звучатиме так добре, як поточний M3, але, здається, матиме не меншу візуальну присутність.Потім йде питання продуктивності. Відомо, що BMW розробляє електричну силову установку з чотирма двигунами для нової моделі та заявляє, що її конфігурація може видавати до 1341 кінської сили. Однак малоймовірно, що серійна модель досягне таких показників. Очікується, що BMW обмежить потужність приблизно 700 к.с., що триматиме її безпечно нижче за майбутній електричний M5 і збереже ієрархію продуктивності в лінійці.Навіть так, з такою потужністю він комфортно обжене M3 наступного покоління з двигуном внутрішнього згоряння, потужність якого прогнозується на рівні близько 550 к.с. Ця перевага в продуктивності може стати головною темою для обговорення, коли обидва автомобілі з’являться на дорогах.Одним із ключових компромісів буде вага. Шпигунські фото з початку цього року припускають, що електричний M3 може важити на 465 кг (1025 фунтів) більше, ніж поточна бензинова версія. Це значне збільшення, і те, як BMW збалансує цю додаткову масу з налаштуваннями шасі, буде вирішальним для характеру керованості автомобіля.Поява електричного M3 чітко демонструє стратегію BMW, спрямовану на паралельний розвиток різних типів силових установок. Це дозволяє компанії задовольняти як вимоги до екологічності, так і очікування прихильників традиційних двигунів. Технічні характеристики, що обіцяються для електричної версії, свідчать про те, що продуктивність залишається пріоритетом навіть при переході на нову технологію. Успіх цієї моделі значною мірою залежатиме від вдалого поєднання могутності, динаміки керування та збереження тих емоцій, які завжди асоціювалися з автомобілями серії M, незалежно від джерела енергії.

Источник материала
loader
loader