/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fa2335dea5caa34ddd54399ff8600f322.jpg)
Мобільний зв'язок під час блекаутів: що робити, коли телефон "не ловить" мережу
Навіть під час тривалих відключень світла можна завжди бути на зв’язку та максимально ефективно користуватися смартфоном.
У прес-службі Міністерства цифрової трансформації України пояснили, що робити, коли звʼязок оператора не "ловить" мережу.
У відомстві пояснили, що під час знеструмлень та постійних атак на енергетичну інфраструктуру базові станції можуть гірше передавати мобільний звʼязок. Коли потрібно зателефонувати рідним чи викликати екстрену службу, а мережа "не ловить", найшвидше рішення — Національний роумінг.
"Завдяки Нацроумінгу українці можуть перемикатися між операторами та користуватися базовими послугами мобільного зв’язку — дзвінками й SMS", — зазначили у прес-службі.
Щоб під’єднатися до мережі іншого оператора:
- Вимкніть автовибір мережі:
- Android: "Налаштування" — "Мобільна мережа" (чи "Підключення") — "Оператор";
- iOS: "Параметри" — "Стільникові дані" — "Вибір мережі".
- Виберіть доступну мережу — Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL.
- Якщо під'єднатися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.
- Перевірте можливість вихідного дзвінка, SMS.
"Раз на день намагайтеся повернутися до мережі свого оператора, щоб зменшити навантаження на інших", — зауважили в Мінцифри.

