Stardew Valley раптом стала доступною на Nintendo Switch 2 з безплатним оновленням
Stardew Valley раптом стала доступною на Nintendo Switch 2 з безплатним оновленням

Stardew Valley раптом стала доступною на Nintendo Switch 2 з безплатним оновленням

Головною перевагою для відданих фанатів стало те, що перехід на оновлене видання буде абсолютно безплатним для власників оригінальної гри, повідомляє 24 Канал з посиланням на Engadget.

Які зміни та особливості отримала версія для нової консолі?

Повноцінний реліз Stardew Valley для Nintendo Switch 2 відбувся 26 грудня 2025 року. Для нових користувачів вартість симулятора становить 15 доларів США, проте ті, хто вже придбав гру для першого покоління Switch, отримають її автоматично.

З погляду візуального оформлення та ігрових механік нова версія майже повністю повторює оригінал, але розробники впровадили кілька технічних покращень.

  • Серед нововведень з'явилася підтримка мишки, що може змінити підхід до керування у грі.
  • Також значного розширення зазнали багатокористувацькі режими: локальний кооператив тепер дозволяє об’єднатися чотирьом гравцям, а мережеві сесії підтримують участь до восьми осіб одночасно.

Це робить спільне ведення господарства на фермі ще масштабнішим та зручнішим для великих компаній.

Анонсували версію гри для Nintendo Switch 2 ще під час Nintendo Direct у вересні, однак точної дати виходу гри не зазначали.

Трейлер Stardew Valley Nintendo Switch 2 Edition – дивіться відео:

Що відомо про Stardew Valley?

Історія Stardew Valley розпочалася у 2012 році, коли Ерік Бароні, відомий сьогодні під псевдонімом ConcernedApe, вирішив створити власний ігровий проєкт. Маючи диплом з інформатики, він спочатку планував лише вдосконалити навички програмування на C# для свого резюме, оскільки після навчання мав труднощі з пошуком роботи.

Основним натхненням стала його дитяча любов до серії Harvest Moon, яка на той момент, на думку розробника, перебувала в занепаді, розповідає видання GQ.

Бароні обрав шлях повного соло-девелопменту, взявши на себе всі ролі: від написання коду та сценарію до створення піксельної графіки та музичного супроводу. Цей виснажливий процес тривав чотири з половиною роки, протягом яких Ерік працював у середньому по 10 годин на день без вихідних.

Весь цей час його фінансово та морально підтримувала дівчина Ембер Гейгеман, яка працювала на двох роботах, тоді як сам Ерік підробляв лише вечірнім білетером у театрі Paramount.

  • Розробка супроводжувалася постійними сумнівами, депресією та маніакальним прагненням досконалості: наприклад, портрети персонажів він перемальовував близько десяти разів, а для кожної сцени міг написати понад десять варіантів мелодій.

  • Проєкт, який спочатку мав назву Sprout Valley і планувався як крихітна гра для Xbox Live Indie Games, поступово перетворився на масштабний симулятор.

  • Зрештою, реліз у лютому 2016 року став тріумфом, перетворивши вчорашнього безробітного на мультимільйонера, а станом на кінець 2024 року гра розійшлася накладом понад 41 мільйон копій.

Теги по теме
Новости
Источник материала
loader
loader